Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sylvillä kyllä hyvät NAISpompulat

Eikö olekin! Olen aina tykännyt kovasti povestani. Aika surullista, että monella naisella asia ei ole näin, vaan rinnoista on harmia eli liian vähän jotain tai liian paljon jotain ☹ Etenkin, kun kyseessä ei ole toiminnallinen haitta (kuten niska- ja hartiakivut) vaan naisen oma päähänpinttymä, kun rinnat eivät vastaa tiettyä mielikuvaa siitä, millaisia niiden "pitäisi" olla. Muistakaamme siis suhtautua myönteisesti kaikkiin rintoihin - sekä omiin että toisten!


Lindexin liivi. Löytyy sopuhinnalla ja minulle hyvin istuvia.
 
Räsymatto

Minulla onkin varastossa oikein itse kudottu räsymatto. Täytynee hakea se tarjolle. Toki Neiti Kesäheinä saa silputa niin halutessaan sen pajukorinkin, koska kissan hyvinvointi on elotonta esinettä tärkeämpää - mutta se on kyllä melko kiva kori enkä välttämättä haluaisi sitä tuhottavan 🙂
 
@Heatseeker
sivupisneksenä alat skorpparilla jättämään " halkomattomia halkoja" ja isolla voitolla myyt kissa ihmisille. Snoop cattille myös

Minulla ei ainakaan ole minkäänlaista käsitystä puupöllien hinnoista. Tuollaiselle hintaa vaikka 59€ niin varmaan ostaisin 😃

20240717_141241.webp
 
Lindexin liivi. Löytyy sopuhinnalla ja minulle hyvin istuvia.
Ah, olette onnekas! Itse joudun olemaan erikoisliikkeen asiakas. Jotenkin syrjivää, että oman poven aisoihinsaamiseen joutuu laittamaan paljon enemmän rahaa. :cautious:
 
On muuten kielitaito koetuksella kun tämä vajaa 3-v serkun lapsi pääsi ujostelusta eroon #hejasverige 😅
 
Monella naisella asia ei ole näin, vaan rinnoista on harmia eli liian vähän jotain tai liian paljon jotain ☹ Etenkin, kun kyseessä ei ole toiminnallinen haitta (kuten niska- ja hartiakivut) vaan naisen oma päähänpinttymä, kun rinnat eivät vastaa tiettyä mielikuvaa siitä, millaisia niiden "pitäisi" olla. Muistakaamme siis suhtautua myönteisesti kaikkiin rintoihin - sekä omiin että toisten!

Juu... ei saisi valittaa, varsinkaan, kun tuttavapiirissä on useita rintasyövän sairastaneita parikymppisistä yli kuusikymppisiin ja yksi on kuollutkin siihen.

On se silti vähän sellaista, että kun on lapsesta asti nähnyt mediassa "ihanteellisia" ja itsellä ei ole ihan samanlainen kuohkeus, varsinkaan gravitaation ja painonvaihteluiden jäljiltä. Mutta, terveys ennen kaikkea. Omat tissit on reilu kuukausi sitten gynen tunnustelemat ja hänen mielestä kaikki on kunnossa, joten olen kiitollinen. (y)
 
Saisko niitä muittenkin rintoja tähän nyt sitten nähtäville? Tässä ois pari tuntia aikaa suhtautua, ennen kuin lähdetään ravinteliin.

Älkää pitäkö niin mukavia alusvaatteita, kuin minä pidän, vaan niin kuin minä sanon. :hyper:


POV.webp



Harkitaan myöhemmin muita kuvakulmia.


Just mietin, että ottaisiko reissuun tuulitakin vai oikean takin. Vai fleecen.
Yritän olla ottamatta sitä tuulitakkia.

Vaikka se menis olkalaukkuunkin niin kätevästi... Vattu.
 
Juu... ei saisi valittaa, varsinkaan, kun tuttavapiirissä on useita rintasyövän sairastaneita parikymppisistä yli kuusikymppisiin ja yksi on kuollutkin siihen.

Toisaalta kun sitä omaa elämäänsä itse elää, niin toisen onni/epäonni ei voi olla mittari sille, ovatko omat fiilikset jotenkin oikeutettuja tai eivät. Joten mielestäni saa valittaa. Muutenhan olisi niinkin, että ei voi tuntea onnellisuutta, koska jollakin toisella näyttäisi olevan vielä enemmän syytä olla onnellinen. Sitten elämä menee toisten kyyläämiseen ja hirvittävän kateuteen - niinkuin joillakin oikeasti meneekin, kun mikään ei vaan riitä.
 
Back
Ylös Bottom