Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla suurin osa rehuista on kuollut.

Talviaika voi olla tuhoisaa, vaikka yrittää valaista ja kosteuttaa. Parvekkeella kasvaa kiivi ja passion, mutta ne eivät ole koskaan eläneet seuraavaan kesään saakka. Joka vuosi kuitenkin yritän!

Ikkunat on pesty. Nyt tekisi mieli sellaista vanhanajan tonnikalasalaatti, jossa on hernemaissipaprikaa ja suolakurkkua 😋
Tosin edelleen kuvottaa melkoisesti. Tämä on tietysti valitettavan tuttu tunne usealle offarilaiselle näin sunnuntaiaamuna🤨

Ps. Kuinka Laardin lemmikkikivi jaksaa?
 
Toinen päivä lähtee!
 

Liitteet

  • 20240714_125343.webp
    20240714_125343.webp
    119 KB · Katsottu: 44
Meinasin jo jättää lähtemättä, mutta menin kuitenkin. Eilisen kaljanjuonnin ja tämän päivän kamalien uutisten olisi kaiketi pitänyt romahduttaa päivän penkinpunnerrus cunto, mutta sehän meni erittäinkin hyvin (minun mikki hiiri asteikolla).

Melkoista tuo kännykän vahtaaminen salilla. Nuoriso on pilalla. Töpseli penkin vieressä niin yks jamppa lataamassa ja kurkkimassa siinä vieressä kun kaijjuttimen päällä siinä vieressä sitten maallinen omaisuus rojuläjä ja puhelin. Vielä sen päälle alko askelkyykkyä siinä ihan edessä sahaamaan ja taas oikeen kiireellä puhelinta kurkkimaan heti kun sarja loppu, hyvä että painot ehti pois viedä. Melkeen tyhjällä salilla kauhia show ja trafiikki siinä minun edessä/vieressä yhden nuoren miehen toimesta.😒
 
Osaako joku suositella lihashuoltovasaraa? Semmoista missä ois vähän enemmän potkua ku tossa Karhun halpiksessa mikä nyt on, kone alkaa hyytymään heti kun se osuu lihaan vaikka olis akku täynnä.
Ite oon katellu paineilmavasaraa.

Semmosessa riittäis varmaan tehoa lihashuoltoonkin.
 
Back
Ylös Bottom