Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toivottavasti ei. Minä kun olen muodostanut mielikuvaa, että täällä olisi paljon sitä harvinaista lajia naisia, joilla on terveesti jalat maassa ja jotka eivät yritäkään olla pikkuprinsessoja, kuningattaria tai vitun yksisarvisia.
Seison korjattuna. Jätin tarkoituksella käyttämättä prinsessa-termiä eikä kuningatar-termin semantiikkaan kuulu mikään lumihiutalointi.

😌
 
Oispa kaljaa.

20240712_185607.webp
 
Olutta tai muita mestarien aamiaisia ei listalla, joten tämä tälläainen käänteinen suositus. Hyvä!


E. Tosin itsellä 25v about kaurapuuro raejuustolla ja marjoilla.
Oma vakkari kaurapuuro chia- sekä pellavansiemenillä sekä raejuustolla ja vadelmahillolla ei oo ihanteellisin mut toimii mulle kyl hyvin!

Jännä, et on ihmisiä ketkä kavahtaa raejuustoa aamupuurossa ja minä taas en keksi parempaa tapaa 😄
 
Oma vakkari kaurapuuro chia- sekä pellavansiemenillä sekä raejuustolla ja vadelmahillolla ei oo ihanteellisin mut toimii mulle kyl hyvin!

Jännä, et on ihmisiä ketkä kavahtaa raejuustoa aamupuurossa ja minä taas en keksi parempaa tapaa 😄
Kuulostaa hyvältä! Itse asiassa jonkun vuoden laittanut myös psylliumia tms. extra-kuiduksi.

Ite tykkään puurossa kirpsakoista marjoista, yleensä punaviinimarja. Ihan törkeen hyvä ja tulee osteltua pakkasesta, kun omat loppuu jo joulukuun tienoilla 😄
 
Back
Ylös Bottom