Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minäpä jään tässä ihan kohta lomalle.

ux6918b6w6y71.gif
 
Tauon jälkeen kun kävi rankasti bodaamassa, niin on käsien tärinän vuoksi vaikea syödä lasagnea. Tosin oli jo valmiiksi TOS-oireet 😕
Luulin, ettei hallilla ole muita kuntoilijoita näin kauniin kesäisenä päivänä, mutta siellä olikin runsas määrä muitakin eläkeläisiä.
 
Kaljattais kyllä kovasti kesken työpäivän, vaikka kelikin on just lonkeron harmaa ja tuulinen. Ehkä se silti pitää lähtä vaikka koiran kanssa lenkille, ennenkuin tuolla alkaa taas vettä paiskomaan.

Kyllä ei nämä toimistopäivät meikälle sovi, luojan kiitos, että työaika on vapaamuotoinen.
 
Poistuminen Heltsinkistä. Alkoikin sopivasti satamaan.

Selitin äidille, että Suomi on pieni maa eikä kannata kaikkia juttuna tarinoida kovaan ääneen, vaikka isolla kirkolla ollaankin. Alkoi uskoa, kun törmäsin sattumalta kolmeen tuttuun tällä reissulla. Kaksi heistä Kuopiosta.
 
jotenkin, Minusta alkoi tuntumaan, että en sittenkään juopotellut riittävästi vuosilomalla

merkitsen ensiSuven kalenteriin enemmän päihteidenhyväksikäyttöä Vuosiloman ajaksi &kuluksi



vaatimattomat kulut tänäSuvena


06.webp07.webp
 
Kävin vetämässä likaiset ranut pikkunälkään. Otin tietenki oluen ruokajuomaksi.

Niin paha olut, että pakko käydä juomassa parampi.
 
2 yövuoroa lomaan, jaksaa jaksaa!

Urheilun seuraamisesta, ns. Penkkiurheilusta tuli mieleen parikin työkaveria kun ottavat aina lomat sen mukaan että on yleisurheilu mm tai olympialaiset. Voi sitten koko loman istua himassa kännissä ja huutaa telkkarille.

Mä en oikeen jaksa muiden ihmisten suorituksia seurailla. Varmaan kiinnostais jos olis itse siel F1 ratissa esim, tai jos MM jalkapallon voittaja vaikuttaisi mitenkään mun omaan elämään esim vaikka töiden kautta.

Mutta tiedän että olen tässä suhteessa harvinainen (etenkin mieheksi) ja monesti työpaikalla olis vaan helpompaa jos vaikka tietäisi jonkun saksalaisen keihäänheittäjän ja hänen tän kauden ennätysrykäisyn. Mut ehkä tä on hyvä että ns. Maskulinisuus ei ole enää tuosta tai kampikammion kattovaloista kiinni. Mieluummin keskustelisin vaikka Attack on Titanin huikeista juonikuvioista.
 
Back
Ylös Bottom