Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
No nyt alkoi kiinnostaa etenkin, jos pystyisi vaihtamaan kanavaa. Ettei tulisi vain humppaa ja joululauluja.
Miten muuten ihan mielenkiinnosta, voi olla et oot joskus jutellutkin, mutta jos kuuntelet itse musiikkia ni tuleeko sellainen kakofonia päälle vai loppuuko sun oma musiikki siksi aikaa ja alkaa taas kun on hiljaista?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikka mukana oliski beikköniä, näyttää suolakurkuilla ja manojeeseillä kuorrutetulta paskalta.

Lisukkeet on lisukkeita, stna, ei niillä ole tarkoitus peittää huonoa alkutuotetta.
Alkutuotekin on kyllä varsin hyvä. Leipä yleensäkin on lempiruokia, vaikka en tätä nykyä sitä juuri syökään. Eikö sulle tosiaan maistuis valkosipulivoissa paistettu ruisleipä? Lisukkeita en itse osaa nähdä lisukkeina, kyllä kaikki mitä lautaselle laitetaan on annoksen ainesosia.
 
Tuulee - ei sada (vielä)

HipstamaticPhoto-742038353.334353.jpeg
 
Miten muuten ihan mielenkiinnosta, voi olla et oot joskus jutellutkin, mutta jos kuuntelet itse musiikkia ni tuleeko sellainen kakofonia päälle vai loppuuko sun oma musiikki siksi aikaa ja alkaa taas kun on hiljaista?

Piporadio soi vain hiljaisuudessa.
Neurologi pohdiskeli jotenkin näin, että aivojen kuuloalue "keksii" itse jotain kuunneltavaa, jos korvien kautta ei tule tarpeeksi humppaa. Tyypillisesti silloin kun menen nukkumaan tai luen kirjaa.
 
Neurologi pohdiskeli jotenkin näin, että aivojen kuuloalue "keksii" itse jotain kuunneltavaa, jos korvien kautta ei tule tarpeeksi humppaa. Tyypillisesti silloin kun menen nukkumaan tai luen kirjaa.

Sama ilmiö siis kuin että miksi profeetta alkaa takuuvarmasti näkemään näkyjä, jos menee autiomaahan tuijottamaan hiekkaa viikkokausiksi. Harvinaisempaa toki toki tuollainen, että arkielämän virikkeet eivät riitä pitämään signaalien prosessointijärjestelmiä normaalissa herkkyydessä, mutta hyvin mahdollista.

Etsi joskus käsiisi Oliver Sacksin hallusinaatioita käsittelevä opus.
 
Eikö sulle tosiaan maistuis valkosipulivoissa paistettu ruisleipä?
Maistuisi, kynsilaukkaleipätikut on herkkua.

Silloin annoksen pitäisi kyllä myös näyttää siltä, ei "suolakurkkuja manojeeseillä ja alla ehkä vähä jotain".

Jos vaikka tohtori käyttää päivän kypsentääkseen munallaan kilon ribsejä tai briskettiä, en haluaisi että hän peittäisi lopputuloksen kilolla ketsuppia.
 
Ettei olisi Romanian romanien palatsi? Yhden dokkarin katsoin aiheesta. Sikäläiset mahtimiehet rakennuttivat isoja ja näyttäviä (jos sellaisesta tyylistä tykkää) taloja. Tosin niistä puuttui esim toimiva viemäröinti yms käytännön elämää helpottavaa yksityiskohtaa ja ehkä lopputulos ei ollut se kaikkein turvallisin ja kestävin.
Vähän niin kuin tämä arabien pytinki. Joka päivä säiliöautojen kolonna tulee hakemaan paskakuorman, kun rakennus ei ole yhteydessä viemärisysteemiin. :LOL:
1200px-Burj_Khalifa.jpg
 
Vähän niin kuin tämä arabien pytinki. Joka päivä säiliöautojen kolonna tulee hakemaan paskakuorman, kun rakennus ei ole yhteydessä viemärisysteemiin. :LOL:

Onko niillä edes koko kaupungissa viemärisysteemiä?

Nythän yksi rättipää suunnittelee tuplasti tuon korkuista pytinkiä kun ilmeisesti se 140km pitkä kaupunki on kuopattu.
 
Onko niillä edes koko kaupungissa viemärisysteemiä?

Nythän yksi rättipää suunnittelee tuplasti tuon korkuista pytinkiä kun ilmeisesti se 140km pitkä kaupunki on kuopattu.
On siellä ilmeisesti jonkin sortin viemärisysteemi, mutta tosta rakennuksesta tulee niin paljon paskaa päivässä, ettei pysty hoitamaan sitä kuormaa.
Ja joo lueskelin jostain jopa 2km(?) uudesta tornista. Hullun hommaa.
 
Back
Ylös Bottom