Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
tttyd67.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
@Sylverö @Doctor feelgood

Eimuutaku luvat hakuun ja ostoksille.


Tosin en kyllä osaa äkkiseltään sanoa miltä instanssilta tuollaista tykin tai panssarivaunun lupaa haetaan.
" Kaikki myytävät panssarivaunut ja tykit ovat ampuma-aselain 9 §:n mukaisesti Erityisen vaarallisia ampuma-aseita".
Meniskö noi vaan tuolla ERVA-luvalla? :unsure: Mulla ei kyllä ERVA-lupa kriteerit täyty, kun niillä en ole harrastellut.
Reinikaisen sivuillahan mainitaan ERVA osiossa mm. sinko (saisiko Mustin tai Javelinin #Sniffari)

Olisihan oma tankki pihalla hieno. Olis naapureilla ihmettelemistä. Arnoldilla muistaakseni oli jollakin pihoistaan tankki.
Sylville tietenkin ylipäällikkö Marsalkka aikanaan myöntänyt elinikäiset luvat kaikkeen Mp-materiaaliin.
 
" Kaikki myytävät panssarivaunut ja tykit ovat ampuma-aselain 9 §:n mukaisesti Erityisen vaarallisia ampuma-aseita".
Meniskö noi vaan tuolla ERVA-luvalla? :unsure: Mulla ei kyllä ERVA-lupa kriteerit täyty, kun niillä en ole harrastellut.
Reinikaisen sivuillahan mainitaan ERVA osiossa mm. sinko (saisiko Mustin tai Javelinin #Sniffari)
Mulla kyllä on noitakin lupia, mutta jotenkin epäilen että kyseeseen vois tulla jotkut asekeräilyyn oikeuttavat luvat, jotka mahdollistaa jopa konetuliaseiden hallussapidon.

Mutta eiköhän asia selviä lähempänä huutokauppaa.
 
Vitun hawk tuah.. nyt siitä on jo ilta-sanomissakin..

Mutta: se olis tämä päivä vielä töitä ennen lomaa. Pöytää ei saa puhtaaksi, mutta jos nyt jotain sais vielä aikaiseksi tällekin päivälle, niin vois illalla juo.. tarkoitin rauhoittua huilaamaan ja orientoitua lomaan.
 
Työkaverin corvetessa pultti katkes lohkoon, ajattelin onko jollakin auto miehellä muita vinkkejä kuin induktiolla lämmitys yms perus kikat. Koittaa välttää koneen irrotusta (kansi irti ja koneistettu kun pahvit levis).

Aattelin jos jostain niin täältä kikka kolmosia voi löytyä Toyota miehiltä tähän
 
Back
Ylös Bottom