Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä eläin olisit?

Koen olevani joko mursu tai manaatti.
 
Mikä eläin olisit?

Koen olevani joko mursu tai manaatti.
vVP7Pl.gif
 
Mikä eläin olisit?

Koen olevani joko mursu tai manaatti.
Kyl mä eläisin isona laiskana vahtikoirana. Prioriteetit syöminen, nukkuminen, muiden urosten kans tappelu, yhdyntä. Kaikki jaetulla ykköspriolla jatkuvasti.
 
Mikä eläin olisit?

Koen olevani joko mursu tai manaatti.

Olen täälläkin monta kertaa höpissyt vuohesta henkieläimenäni, mutta vielä en ole päässyt tuolle tasolle, että pukisin sarvet päähän ja karkaisin nelivedolla pihalle perseilemään, tuhoamaan paikkoja ja syömään vaimon kasvimaan.
 
Mä koen olevani mielipuoliläski. Jos me saatas Karoliinan kanssa lapsia ni he olisivat tulevan maailman johtajia.
 
Viimeksi muokattu:
olen ollut jo 5h hereillä!

unirytmin kääntö on sujunut vaivatta
 
On tämä saatana työmaa. Mutta nyt se on tehty. Siivous, pieniä maaliroiskeiden korjausmaalauksia. Ja siinä se.

Edellisen kerran kämpän pintaremontti 2011 (toinen asunto) ja nyt heti perään. Toivottavasti ei seuraavaa kertaa ihan pian.

Selkä niin kipeä ettei saa oikein pierastua kun ponnistaminen käy niin kipiää.

#hyiyök
 
Pitäisi alkaa vetoa lyömään kun jalkapallon eeäm-kisat. Täytyy vähän taustoja selvittää ja seuraavaksi Englanti-Serbia.
Serbian avauskokoonpanossa kiinnitti huomiota että sukunimi päättyy:
-8kpl vić
-1kpl tić
-1kpl kić
-1kpl ihan outo nimi päättyy elj
Tavallaan voisi laskea että 9kpl vić koska yksi vić on yhdistelmäsukuniminen ja kumpikin sukunimi päättyy vić.
Valmentajan nimi päättyy myös vić.
 
On tämä saatana työmaa. Mutta nyt se on tehty. Siivous, pieniä maaliroiskeiden korjausmaalauksia. Ja siinä se.

Edellisen kerran kämpän pintaremontti 2011 (toinen asunto) ja nyt heti perään. Toivottavasti ei seuraavaa kertaa ihan pian.

Selkä niin kipeä ettei saa oikein pierastua kun ponnistaminen käy niin kipiää.

#hyiyök
On se kovvoo hommoo ku joutuu sohvalta tarkkailemaan pääsemättä yhtään jalkeille puukottamaan toisia...
 
Hyh hyh, aamusta ois taas edessä rapeat 400km autoilua ja siihen päälle pitäis vielä töitäkin suorittaa jokunen tunti. Ei kieltämättä juuri tällä hetkellä kauheasti innosta näin ajatuksen tasolla.

Ainoastaan verottomat tulot, jotka tästäkin tynkä viikosta saa laskuttaa, saa ajastamaan aamuksi herätyksen.
 
Back
Ylös Bottom