Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kai nyt kaikenlaisilla prässeillä ja jalkavitkuttimilla saa noita kiloja. 430 toistoa vaikka nyt satkun kyykkyä ois jonkin matkaa kovempi reeni ainakin itelle..
 
Siis tä, kai tää on joku yhden liikkeen volyymi? Mää kävin eilen mukamas jalkajuNppaamassa kolmevarttia, äppi laskenu että 43tkg, eikä ole edes domsseja.
Saattaa olla koko treeninki. Tai saattaa olla että muistan raakasti alakanttiin 11-12v vanhoja treenejä 🤔 mulla on kyllä domsseja vähän kaikkialla nyt.

E: ja lasken tosiaan vaan työsarjat tohon.
 
Minä en laske etes toistoja

teen senverran mikä tuntuu sopivalta

sama juttu ku lähten #ajankuluksi polkupyöräilemään, ajettu kilemtrimäärä ja vauhti eivät todellakaan ole etukäteen tiedossa

sama jutu kun lähten kaljalle, nautittu määrä ei todellakaan ole etukäteen tiedossa
 
Mä oon vaan pitäny kirjaa kokonaistoistomäärästä per liike ja monellako sarjalla sen saavutti. Sitten ens treenissä yrittää saada vähintään saman tuloksen kasaan, mutta pienemmällä määrällä sarjoja. Tuota hinkkaa aikansa kunnes kokonaistoistomäärä alkaa olla tuplat tai triplat alkuun nähden ja sit lisätään painoa. Ja taas hinkataan muutama viikko. Heleppua perkele.
 
Mulla menee laskut yleensä sekaisin noin kolmannen toiston jälkeen kun ei sormia voi käyttää.

Tänään voisi kokeilla vaikka kymmentä sarjaa kyykkyä.
 
Sunnuntaina pitäs käyä yks reissu, pitääpä varsin laskea itekki. Jos muistaa.

Hienoin bongaus tähän mennessä on kuiten viime talvelta se vuosituhannen alun tummansininen perinteisellä savunharmaalla aurinkolipalla, jossa valkoisella teipattuna niin isolla ku mahtuu HIASE. Kyllä, ässällä.
Tänään 25kpl, joista 10 Sodankylän keskustassa.

Nyt sauna lämpiää ja myöhemmin rillataan rapua.

Ja #on.
 
Heh, onneksi tuli otettua korkosuoja nykyiselle.

Noh, ehti siitä vähän nauttiakin sentään.
 
1000023360.jpg

34v ja naama ku vanhalla rakilla.
 
Pistin lukon tilaukseen.

Ei mene akkurälläkällä yhdellä eikä etes kahdella akku+terä-combolla katki.

 
Pistin lukon tilaukseen.

Ei mene akkurälläkällä yhdellä eikä etes kahdella akku+terä-combolla katki.

279€. Ehkä vähän liian hapokas mun 200€:n pyörään, mutta varmaan hyvä johonkin 5 tonnin sähkäriin. :)
 
Pistin lukon tilaukseen.

Ei mene akkurälläkällä yhdellä eikä etes kahdella akku+terä-combolla katki.

Perhana että rupes houkuttelemaan päästä kokeilemaan, miten äkkiä saisi poikki.
 
Back
Ylös Bottom