Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Uusi kisu haetaan sieltä! Jos se olisi poikakissa, niin nimeksi voisi harkita Carl Gustaf Emil Mannerheimiä.
Tai Urho Kekkonen tai Vihtori Kosola.

Tosin nuo molemmat nimet on jo kissoilla olleet käytössä, en jaksa muistaa kenen kateista oli kyse.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tai Timo-Pekka Olavi Siitointa.

Tai Urho Kekkonen tai Vihtori Kosola.

Onneksi kyseessä on kissaneiti.

Ressun kissanaapuri on nimeltään World War II.

20240521_095212.jpg
 
"tekstiviestisuhde"
Jotenkin tästä vain muistui mieleeni, ensimmäinen etäsuhdesekoiluni, elämäni suurimpia virheitä.

Voi herrajumala ja pyhäsylvi, kun se joskus jaksoi ehdotella jotain puhelinseksiä! Minulle! Enhän minä muutenkaan osaa puhua.

Niin yritä ny sitten nussia puhumalla. Juuei.

Sitten kun hieman epätietoosena kyselin, niin että niinq miten vit...? Niin ei se saatana itekkään oikein osannu selittää, muuta kuin että no puhu tuhmia juuknow jne.

Ristus...
 
Kesälomapäivä numero neljä käyntiin, ratti ja polkimet lomalahjana itselle hankittu tukemaan syrjäytymistä ja tietokoneeseen naitettu. Onpas kyllä äkkiseltään tolkuttoman lystiä rallin kuhinaan uppoutua!

Kissalle nimeksi Fräulein Eeva Ruskea.
 
kauhee hössötys tossa videossa öljynvaihdosta. No ensinnäkin en ole ikinä vaihtanut autoon 5 kertaa vuodessa öljyjä, mitä helvettiä. Toisekseen hän laskee että 100€ öljynvaihto kun tekee itse, on 100€ säästöä. Kyl mä vaihdan kerran vuodessa myös filtterin ja pitäähän se öljykin ostaa. Noh mut joo, auto on shit
 
Voi herrajumala ja pyhäsylvi, kun se joskus jaksoi ehdotella jotain puhelinseksiä! Minulle! Enhän minä muutenkaan osaa puhua.
Sitten kun hieman epätietoosena kyselin, niin että niinq miten vit...? Niin ei se saatana itekkään oikein osannu selittää, muuta kuin että no puhu tuhmia juuknow jne.

Nyt olet liian vaatimaton ja ankara itsellesi. Minulle olet kyllä koko kevään supatellut todella rasvaisia ja kiihottavia juttuja mun uudesta työkaverista. Olen tykännyt. Onneksi Jeesus pelastaa.
 
Minunkin mopedin renkaidenvaihdon työn osuus oli 128 oiroa

mitä toisaalta pidän etullisena, koska: aikaa kului kaksi tuntia, ammattilaiselta!
 
Viimeksi muokattu:
"Vornanen kuitenkin korostaa, ettei koe toimineensa tilanteessa väärin."

Sellainen polliisisetä että.
Varmaan erittäin yleinen kommentti, jota noissa ammatillisissa piireissä kuullaan usein asiakkaiden puolelta.
 
työn osuus?
No näin minusta videolla puhui. Ja juu, vaihtoväli 5000 kilsaa, ei ihan tän päivän juttua ehkä, mutta kyllä suosittelen (ja monet muutki, ihan alalla työskentelevät) kymppitonnin välein vaihtamaan motoriöljyt, vaikka kuinka valmistaja kehuis ja puhuis long lifestä.
Minunkin mopedin renkaidenvaihdon työn osuus oli 128 oiroa

mitä toisaalta pidän etullisena, koska: aikaa kului kaksi tuntia, ammattilaiselta!
Jep, motoripyörän renkaiden irroitus, vannetyöt, tasapainotus, asennus. Todellaki sopuhinta.

Öljypropun avaus ja kinitys, suodattimen vaihto, täyttökorkin avaus, lorautus, korkin takaisin laitto, kiskurihinta.
 
Jep, motoripyörän renkaiden irroitus, vannetyöt, tasapainotus, asennus. Todellaki sopuhinta.

& harrastepeli mustilla kiiltävillä vanteilla joihin ei saa tulla jälkiä, eli tarkkuutta vaativaa käsityö
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom