Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä jäi syke kyllä pysyvästi koholle aiemmista kuvistaHuh, pitää yrittää koettaa rauhoittua…
Ei ehtinyt kaikelta #kakeilulta edes vormulaa kattomaan...saati SUMOA, että niin kauhiaa remppaa ollu, huomenna telkkari ja SOFFA paikalleen...ja minä myös taas muutamaksi päiväksi paikalleni soffalle.lätkä + F1 = 4(long island ice tea)
Ja sitten Clarksonin farmin pariin.
Mulla että siellä väännetään kättä illan päätteeksiJotenkin tästä tulee joku mielleyhtymä, kun siideriä lipittävät miehet heittää munasillaan tikkaa. Onko kreikkalaisroomalainen seuraavana vuorossa. No joo, anteeksi.
Hissi meinaa nousta jo pelkästä kuvasta
Heitin kerran vahingossa kaveria tikalla päähän. Oli kylläkin 'sinitarratikka' joten ei pahempaa vahinkoaTuossa kun oli puhe tikanheitosta niin mullapa on ollu tikka päässä..aikaisimpia muistojani, olin ehkä 3v...vai siinäkö syy ettei juuri aiempia muistoja? Siinä tikassa siis...?
Mullaki!mullapa on ollu tikka päässä
Huh. Tää tapahtui meillä himassa ja se osu pään sivuunOli DIY tikka, tehty nuppineulasta ja raamat.......paperista