Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ohhoi. Noin yleisesti matkahuollon kanssa hommat aina toimineet enemmän kuin hyvin, nyt oli paketti ohjattu toiseen noutopisteeseen, näppärästi 140km reissun päähän. Puolisen tuntia jonottelin asiakaspalveluun ennen kuin työskentelyn esittäminen pakotti lopettamaan yrittämisen.
Matkahuoltohan on tietoisesti luopunu kilpailueduistaan nopeus ja joustavuus, haluaa olla samalla viivalla muiden toimijoiden kanssa ja kiloailla vain hinnalla.
Plussaa, kesäloma alkoi nyt!
👍🏻
 
Tyylikäs rantautuminen vaatii kuitenkin ilmatyynyaluksen.
IMG_0373.gif


vs.

IMG_0371.gif
 
Lissulla taas painitrikoot päällä het aamusta.

Nyt asentamaan räystäslautoja ennenkuin tulee ihan vtun kuuma.
 
Oho, sain tänää lomarahat ja piti ostaa Kemiraa mutta se onkin näköjään 40% noussu siitä kun viimeksi ostin. Ei tohon junaan enää voi hyppää. Vois melkeen myydä tolla voitolla omat pois mutta mihis sit laittais
 
Peilissä varmasti jotain vikaa

Siis minähän olen ratkaissut asian niin, etten koskaan peilaile itseäni silmälasit päässä! Yleensä sovitan vaatteetkin kaupassa puolisokeana, koska valaistus niissä on yleensä epäsuotuisa. Joskus vahingossa kun sattuu rillit silmillä itsensä näkemään, niin voi kauhistus: viimeksi huomasin hirvittävät kaularypyt ja alkavan kalkkunaheltan 😖
Olisin edelleen uskossa hyvin säilyneeseen ja ihmeellisen nuorekkaaseen Sylviin, jos tuota inhaa erhettä ei olisi tapahtunut. Nyt olen kertakaikkiaan rupsahtanut, raihnainen, rumahko ja puoli jalkaa haudassa oleva keski-ikäinen täti (povi on kyllä edelleen kuohkea) - kannattaako tässä enää yhtään mitään edes yrittää 🥺

Onnellisen ja tyytyväisen elämän ydin on pieni itsepetos! Itseään ei pidä tarkastella millään tavalla turhan tarkasti.
 
Juuri eilen katseltiin emännän kanssa vanhoja lomakuvia ja pari kuvaa hän tuttuun tyyliin haukkui kuvaustaitoja ku ei oo imarteleva kuva. Siitä 10 kuvaa myöhemmin hän huudahti et näyttääkö hän siis oikeesti tolta. Hän on nyt hoikistunut kun mulla taas viime vuosi oli ihan ennätyssurkea ja mä taas katselin niitä kuvia tyyliin "muistan ku toi paita istui noin kivasti" itselläni =D. Noh onneksi tämä vuosi on alkanut vahvemmin vaikka tähänkin vuoteen on jo mahtunut on pitkä 3 viikon sairasloma välilevyn takia. Itseasiassa ihan kohta fyssarille ja sitten lenkille. Kai tuolla purtsilla kehtais vetää sauvojen kanssa. Joskus kuntoleirillä kun sitä testailtiin niin kyllä se keskisykettä nosti sen +20 verrokkilenkkiin ilman sauvoja nähden.
 
Nyt on @Saatana tilaisuus keksiä jotain uutta.

Harjakoneella tuota on ainakin kerätty.

...Tai siis levitetty pitkin nurmikkoa. Kelpaa asentaa pyyhe siihen ja ottaa aurinkoa.

Hankala onkelma, kun pitäisi kuitenkin hiekka/ruoho säästää. Mielessäni visioin jonkinlaista imuria. Ei kuitenkaan Mieleä.

Mutta sekin prkl vetäisi hiekat myös. Pökäleet pitäisi jäädä johonki sihtiin, ja siitä hiekat läpi takasin pihalle.

Tai sitten vain kilohinta pökäleelle ja ihmiset poimimaan vaikka paljain käsin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom