Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
smilie_les_060.gif



Aamuun koiraurheilua ja metsälenkkiä. 🤎 🐾🐾 🐾🐾
JsVxvMw.png



🤎 #happyplace

sBJGfPM.png



Koirat kotiin ja hallille. Hyvän mielen kahvakuulajumppaa.
Kuva, koska vaikkei tässä mitään kummemmin harrastella niin hyvin suonet pisti silmään.
Jos alan vielä joskus bodailla silleen ajatuksen kanssa, niin ostan valkoisen pitkähihaisen t-paidan ja otan tavoitteeksi @-kake- :n suonikuvan toisinnon.
smilie_girl_356.gif
(no tuskin alan mutta hauska ajatus!)

xGiamEn.png


Uimisen jälkeen näkyi vatsalihakset ihan riittävän hyvin. Ei tarvetta dieetata.
(Katsotaan tilanne viikon kestävän työreissun jälkeen. Tarjolla hyvin paljon vain huonoja valintoja ja so not. Ei se ole niin vakavaa.)



#välileikit ja silitykset

bfONDa0.png





Koiria, joita voi viedä ihan mihin vaan rakennetaan viemällä niitä pienestä pitäen ihan mihin vaan.
Yhteishihnalenkin varrelle sattui tivoli, joka käveltiin läpi kaikesta metelistä ja ihmisismassasta huolimatta - tai siis juuri siksi.


Paimenet Suomen Tivolissa.
smilie_happy_280.gif


xu2IZcG.png




Semmoista.
Jo kolmas harrastuspäivä putkeen. Kyllä maistuu! :barefoot:


Loppuilta päättäväistä sohvan paikallaan pitämistä ja syömistä...

10q89ew.png
 
Tässä parempi Iconoclast:




Näillä on varsin pätevä kitaristi, tosi vttumaisia juttuja soitella ja kattoa ku tuo vetää niinku ei mitään.
 
Jaaaaa välittömästi juolahti mieleen Springtime for Hitler and Germanyyyyyy 🎶

Mä voin sieluni silmin nähdä : Helsingin Kaupunginteatteri esittää tanssimusikaalin Pekka Siitoin muistoissamme!

Mikko Leppilampi on jumaloitu johtaja jota ryhdikkäät veljet seuraavat ja naiset palvovat. Näe Alma Pöysti salarakkaan osassa ja kavala Martti Suosalo Supon päälikkönä.
 
Mä voin sieluni silmin nähdä : Helsingin Kaupunginteatteri esittää tanssimusikaalin Pekka Siitoin muistoissamme!

Mikko Leppilampi on jumaloitu johtaja jota ryhdikkäät veljet seuraavat ja naiset palvovat. Näe Alma Pöysti salarakkaan osassa ja kavala Martti Suosalo Supon päälikkönä.

 
Mä voin sieluni silmin nähdä : Helsingin Kaupunginteatteri esittää tanssimusikaalin Pekka Siitoin muistoissamme!

Mikko Leppilampi on jumaloitu johtaja jota ryhdikkäät veljet seuraavat ja naiset palvovat. Näe Alma Pöysti salarakkaan osassa ja kavala Martti Suosalo Supon päälikkönä.
Ois kyllä kova, pitäs varmaan jo alkaa vakavasti miettiä matkustamista kolmannen kerran tälle vuosituhannelle kehäkolmosen sisäpuolelle. (Onneksi viime kesänä kuningastiikeri Parolassa oli kaukana (täältä katsottuna pelottavan lähellä) siitä.)

Jaa mutta, totta ne tuommosen kulttuuriteon nimissä lähtis maakuntakierrokselle...
 
Enpä olis uskonut että euroviisuissa jo 2 biisissä (tossa tv auki mut itse pelailen koneella) olen ollut kuulevinani örinää ja sähkökitaraa.. Olikohan irlanti ja norja?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom