Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Se on varmaan, että kun riittävästi somesta näkee, niin siitä tulee se "normaali". Ja entisestä normaalista tulee "viallinen, joka pitää korjata". Nykyään "korjataan" sellaistakin, joka ei ole edes rikki. Se ominaisuus ei vaan ole riittävän paljon sellainen, kuin kyseinen ihminen haluaa sen olevan eli joko mahdollisimman ideaali tai vielä sen yli.
Tuokin on asia, joka on minusta ollut kyllä vuosia tiedossa, mutta mikä pitäs varmaan vaan tiedostaa entistä enemmän tänäkin päivänä. Että siis somet ja elokuvat ei ole todellisuutta. Niissä näytetään jotain, mitä halutaan näyttää, millä ei ole välttämättä mitään tekemistä kenenkään todellisen elämän kanssa.

Ja minusta näitä kauneusleikkauksia, erityisesti tässä nyt nuorien, pitäs jumpata aika tarkasti, ennen kuin niihin lähtee, koska itsestään epävarma ihminen ei kirurgin puukolla muuksi muutu.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
koska itsestään epävarma ihminen
Minä en ole itsestäni epävarma, mutta kaulani on muuttunut nopeasti rumaksi ☹
Ei sitä itsevarmuus kauniiksi muuta.
Jos kasvoissa olisi enemmän iän tuomia muutoksia, niin ero ei olisi niin huomattava, mutta kun kasvojen iho on edelleen sileä kuin vauvan peppu 🤔 Olisi siis kuitenkin pitänyt ryypätä, tupakoida ja kärtsätä kasvoja auringossa 😮😃

Sellainenkin ikämuutos on tapahtunut, että kynsiin on muodostunut koholla olevia viiruja. Piti googeloida että onko kyseessä kauhea vitamiinipuutos, mutta ei. Seuraavaksi odotan ihon pigmenttimuutoksia!
 
Viikkoon ei ole aurinkoa näkynyt ja nyt taas! Lämpöäkin vissiin ois enemmän kuin 2 astetta. Wau. Oisko se sit halkomatyötä iltapäivästä.
 
Minä en ole itsestäni epävarma, mutta kaulani on muuttunut nopeasti rumaksi ☹
Ei sitä itsevarmuus kauniiksi muuta.
Sitä tuossa edellä koitin sönköttää, että sillä on iso merkitys, että kuka niitä leikkauksia haluaa ja miksi niitä haluaa. Eikö joissain operaatioissa käydä jonkinlainen psykologinkin konsultaatio alle.. Ei varmaan kyllä yksityisellä, jos haluaa vaan jotkut silarit tai brasiliaisen jättiläisperseen.
 
Ulkona on todella upea ilma mutta perhana, julkaisivat juuri tänään Cataclysmin ja tekee mieli nörtteillä. Voisi kyllä käydä vetäsee nyt rintajumpan ja iltapäivästä olkapäät ja lapaset niin olisi tullut tehtyä.
 
Jos kävisi kävelemässä muutaman kilsan lenkin, tekisi seuraavan kurssin ennakkotehtävän ja menisi vetäisemään jalkajumpan.


Eli sohvalle ja pitsa.
 
Läski ei voi murtua, niin mulla taitaa tuo kantapään rasvapatja kipuilla muuten vain. Paranemista estävä lenkki suoritettu silti koska koiraa ei kiinnosta mun kivut.
 
Kuntoilusalillakin on vappukeli.

IMG_9330.jpeg

Tää on tosi hyvä. Harmi kun kesällä lämpenee, talvella lämmityskaudella pidän about 13-14.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom