Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
niin en Minä ole lääkäri entiedä mitä voi aiheutua

olen ajatellut, että jos henki lähtee sen tähären niin sittenpähän lähtee
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitäs melkein ostaa sylville.

piilopullonpaikka.gif
 
Pitäskö jotain kunnon ainetta kummiskin?

Nuo Johnny Walkerit ja Chivas Regalithan on vähän sitä aikaa, kun kukaan tienny viskeistä mitään ja niitä saikin lähinnä laivalta.
No mää ny muutenkaan tykkää viskeistä, että sinänsä ihan sama mitä siellä on.
 
Tänään olisi ollut kyllä hauska saada verenpainemittarilla tulos siitä, että kuinka nopeasti paineet pomppasi käymäni keskustelun aikana.

Nyt nimittäin taisi löytyä se kohta, jossa minun joustavuuteni kuminauha löysi äärimittansa ja napsahti katki.
 


:unsure:


Onkohan tuo 56 paino vai ikä. Ja onko pakko käydä vieraissa. Kuulostaa kovin työläältä näin äkkiseltään, kun jo pelkkä tutuissakäyminenkinhän on... tutustumista vaativaa hommaa eli... sekin vähän työlästä joillekin.

Kotitöitten tekemisen katselu sen sijaan on kyllä kivaa. Paitsi jos joutuu haukkumaan, niin sehän ei sitten ole kovin kiva. Vai riittääköhän, että silleen leikisti haukkuu pikkusisäkköä "huonosti" tehdyistä kotitöistä. :unsure:



T. Sylvin puolesta pohdiskelen :rolleyes:
 
Maista Chivas Regalia, jos tulee joskus tarve laatoittaa. Mielellään jotain nuorinta / halvinta.

Täälläpäin oli niin paljon töttörötukkia nuorempana että Jack Danielsit, Johnnie Walkerit ja Regalit valitettavan tuttuja. Irtaannuin niistä ja viskeistä itseasiassa ihan täysin nuoruuden muistojen takia ja ainut vahvempi alkoholi mitä nykyään voi sivistyneesti maistella on itselleni rommit. Viinejä on kova ikävä mutta ei ole oikeen sellasta aikaa että korkkais pullon ja nauttis siitä ihan ajatuksella. Se että vetää boxerikännit viinilasista siemaillessa ja youtubea selatessa ei ole tarpeeksi. Mieluummin sitten selvinpäin
 
Tänään tuli sellainen: "Ei hlvetti, mulla on menkat, vatsaa kivistää, väsyttää ja on paha olla, mitä vittua minä syön täällä jotain kanaa ja riisiä kun voin myös käydä ostamassa tummalla suklaalla kuorrutettuja pähkinöitä helpottamaan oloa ja seuraksi sohvannurkkaan."

#siitäseajatussittenlähti
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom