Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään tarkoitus aloitella polttopuusavottaa, pitäisikö laittaa ihan viiltosuojahousut jalakaan.

Mutta ensin toki kahvia.
 
Tänään tarkoitus aloitella polttopuusavottaa, pitäisikö laittaa ihan viiltosuojahousut jalakaan.
En ole sen jälkeen sahannut ilman viiltosuojahousuja kun sellaiset ostin. Lähes 30v meni yhdellä pienellä vahingolla kun sahailin ilman, enää ei uskalla. Sama kuin lottoaisi viikottain niin ei silloin voi jättää yhtä viikkoa väliin ja todennäköisyys vahinkoihin sahalla on aika monta kertaluokkaa suurempi.
 
Screenshot_20240410_082213_Instagram.jpg
 
Hitsi, oon koko tän vuoden epäsäännöllisen säännöllisesti yrittänyt kasvattaa olkapäitä. Ongelma on että niihin ei tunnu menevän treeni perille. Eilem katselin itseäni peilistä yläosattomissa ja nyt näkee selvästi pientä edistystä olkapäissä 🤩 tästä on hyvä jatkaa!
 
Hitsi, oon koko tän vuoden epäsäännöllisen säännöllisesti yrittänyt kasvattaa olkapäitä. Ongelma on että niihin ei tunnu menevän treeni perille. Eilem katselin itseäni peilistä yläosattomissa ja nyt näkee selvästi pientä edistystä olkapäissä 🤩 tästä on hyvä jatkaa!
Aika turha viesti ilman sitä kuvaa...
e: ennen ja jälkeen ois tietty vielä parempi, niin voisi ammattimaisesti verrata
 
Hitsi, oon koko tän vuoden epäsäännöllisen säännöllisesti yrittänyt kasvattaa olkapäitä. Ongelma on että niihin ei tunnu menevän treeni perille. Eilem katselin itseäni peilistä yläosattomissa ja nyt näkee selvästi pientä edistystä olkapäissä 🤩 tästä on hyvä jatkaa!
Kuvia 👀
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom