Sniffari
Äitisi valinta
Mendeliä ei pitäne myöskään sekoittaa toiseen veijariin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pöh, pienenä poikana kuitenkin pukeuduin Matti Näsä-t-paitaan ja Artisti maksaa soi walkmaneissa.Tuli melko yllättävältä taholta tämä vastaus
Ootko käyny? Haluaisin käydä lähivuosien aikana, vinkkejä?Vietkongiin
Toki toki. Saigonissa olen suurimman osan ajasta pyörinyt. Siellä on monta mopoa. Miljoonia mopoja. Ruoat on hyviä, kun löytyy aasialainen keittiö ja ranskalaisten parhaat herkut. Iso maahan se on ja paljon kaikenlaista löytyy, jos lähtee kohti pohjoista.Ootko käyny?
Toki toki. Saigonissa
Saattaa olla, että kaikki ei katso kaikkia viteoita mitä täällä näkkyyKolmas kerta sama viteo jo tässä parin päivän sisään..Mutta, kyllä pitäisi.
No kun päästiin asiaan: Kerrankin olin siellä Ho Tši Minhin kaupungissa (Saigon) erään Vietnamin daamin kutsuvieraana pitämässä hauskaa. Siinä alkuperäisessä kuviossa oli käynyt juurikin kuten tuossa edelläkuvatulla videolla, eli hän oli kälmännyt Jenkki poikaystävältään 100-neliöisen kämpän 28-kerroksesta pivenpiirtäjästä. Siellä kämpän nahkasohvalla minäkin sitten makoilin. Tämä muuten taisi nyt olla se kuuluisa reisimajoitus. Mm. asianpesukonetta ei kämpässä ei ollut, kun palvelu pelasi, siivooja kuului taloyhtiön vastikkeeseen ja kävi kerran päivässä tiskaamassa ja muutenkin laittaan paikat tip-top. Senverran minäkin nyt ymmärsin (vaikka en paljoa oikeasti mitään mistään ymmärräkään), että tässä kuviossa selkeästi minusta yritetään tehdä seuraava paisti, niinkuin nämä pokerimiehet sitä maksajaa kutsuu."No boom boom with soul brother"
En muista yhtään millainen piisi tuo Erotomania on.Kaks päivää soinu päässä Ukkometso ja Popedan Erotomania. Ei voine syyttää kuin ketjua, mutta kaikella hyvällä hintansa jne.
"Jos pillua saan, niin mä lähden mukaan. Jos pillua saan, ei mua estä kukaan"En muista yhtään millainen piisi tuo Erotomania on.
..TÄ?Saattaa olla, että kaikki ei katso kaikkia viteoita mitä täällä näkkyy![]()