Jos ajoon menee noin 16 tuntia kun pitää muutaman kerran pysähtyä matkallaMiksei?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos ajoon menee noin 16 tuntia kun pitää muutaman kerran pysähtyä matkallaMiksei?
8h jää aikaa pötköttelyynkin.Jos ajoon menee noin 16 tuntia kun pitää muutaman kerran pysähtyä matkalla![]()
Mä tykkään kyllä kans ajella mahdollisimman vähillä stopeilla. Varsinkin kun en oo sähköautolla menossa8h jää aikaa pötköttelyynkin.
e: no minä oonkin ehkä vähän outo (daa), kun tykkään ajaa siirtymät aika lailla yhdeltä istumalta..joskus ajoin Rovaniemieltä turkuun pysähtyen kerran Jämsässä, kun ooppelin 70l tankki ei riittäny pitemmälle
Viime suvena 1000km aikaan 10h 48min.Jos ajoon menee noin 16 tuntia kun pitää muutaman kerran pysähtyä matkalla![]()
On kyllä yksi Tanpereen parhaista nähtävyyksistä tämä.kävin mm. tampereessa, näsinneulan parrkipaikalla
Henk koht bravuuri on 581km 4h14min, en muista oliko 2 vai 3 stoppia luultavasti 2.Viime suvena 1000km aikaan 10h 48min.
e: pysähdyin kahtesti
Kaluosastolla on aina kiva haaveillaTaidan jättää salin väliin. Menen sen sijaan rautakauppaan jos vaikka tulisi parempi mieli. Budjetti ei kylläkään salli kuin ruuvien oston.
Tuleeko koskaan mietittyä mitä kaikkea veden alla voi olla, mitä ei ehkä koskaan ole tutkittu tai löydetty? Sinänsä kiehtova elementti, vaikka itseänikään ei sukeltamaan saisi.Kammottava, mutta tuon kestää, koska tuosta ei mahdu itse kokonaisena läpi.
Kumpikin on kamalaa, korkeat paikat ja syvät paikat. Jopa veneessä/laivassa on kamalampaa, kun tietää minkä verran alapuolella on "tyhjää". Ja vaikka meikäläisen hukkumiseen ei tarvita kovin paljoa vettä, niin silti neljä kilometriä syvää on epämiellyttävämpi kuin 80 metriä syvää. Toki, jos on itse vähän niin kuin vastuussa (tai edes hätävarakapteenina) siitä, että kippo ei aja karille, niin sitten sitä toivoo, että vettä on alapuolella hieman reilummin kuin juuri ja juuri riittävästi.
Hyiyök
![]()
![]()
![]()
Sama, hyi nimenne sentään.Itteä vähän myös ahdistaa syvä vesi. Outo tunne uida keskellä järveä, kun tietää että pohjaan jotain 20m.
Vaikka yhtä hyvin sitä hukkuu kahteenkin metriin kai![]()
Minä olin joskus Azoreilla sellaisella retkellä, että mentiin "uimaan" delfiinien kanssa. Ei siis mitään sukeltamista mitä TJJ harrastaa vaan sellaista, että ajettiin kumiveneellä merelle ja meidät laskettiin veteen kohti tulevan delfiiniparven eteen. Sitten yhtäkkiä olit keskellä laumaa delfiinejä. Ekalla kerralla joku niistä oli tosi utelias ja tuli tutkimaan minua - se oli tavallaan samaan aikaan ihan huikeaa ja pelottavaa. Tosin pelottavampaa oli, kun kumiveneen taakse ilmestyi utelias nuori valashai - oppaat olivat innoissaan, on kuulemma tosi harvinaista ja "it's just a baby." Minä halusin tosi nopeasti pois vedestä.Kumpikin on kamalaa, korkeat paikat ja syvät paikat. Jopa veneessä/laivassa on kamalampaa, kun tietää minkä verran alapuolella on "tyhjää".
Samoin. Tai no melkein. Huomenna #torinlaidalle ja tiistaina sama, muuten ensi viikon loppuun asti #boooringMutta minä olen nyt LOMALLA.![]()
Nää on kyllä parhaita. Pari kertaa päässy snorklaamaan niitten kanssa. Ekan kerran kun hyppäs veneestä veteen ja kuplat hävis niin ekana naaman edessä semmonen metrin leveä suu..valashai