Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Menenpä vaihteeksi lukemaan huomiseen tenttiin.

Mitä unilääkkeitä Zokeritar muka myydään ilman respaa? Siis jos puhutaan ihan oikeista lääkkeistä eikä mistään Valeriaanayrttikapseleista, joilla ei tee tasan mitään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika kovaa tahtia kursseja paukutat, miks ihmeessa noin paljon. voi sinne kolmannelle vuodellekki jattaa kursseja

Ajattelin että jos kävis lukion 3,5 vuoteen niin helpottus elämä ja sitten 6kk asepalveluksen... Varmastikkin käyn noita kursseja vähentämässä, mutta ois kiva jos sais tänä vuonna kaikki pakolliset kurssit alta...

Niin muistutat tuosta sun epämääräisestä kuvasta erästä henkilöä täält malmilta.:)

Mulla on kyllä muutama kaksoisolentokin, yks on tiettävästi suomalainen, toinen ranskalainen ja kolmannen kansalaisuudesta ei tietoa.. On muuten hullua nähdä oma "peilikuvansa" livenä... Tolppa pääs yllättää sen kerran..

Ajattelin että jos kävis lukion 3,5 vuoteen niin helpottus elämä ja sitten 6kk asepalveluksen... Varmastikkin käyn noita kursseja vähentämässä, mutta ois kiva jos sais tänä vuonna kaikki pakolliset kurssit alta...

Ei ymmarra, ekana vuonna 31 kurssia, talle vuodelle 40. eihan sulle jaa kun 4 kurssia kolmannelle. Kui sie sit viel 3.5v vaannat lukion?

Mut nyt on taas pakko kuitata, aamulla kärsitään muutoin... Siispä unia ja öitä arvon yökyöpelit...

Ei ymmarra, ekana vuonna 31 kurssia, talle vuodelle 40. eihan sulle jaa kun 4 kurssia kolmannelle. Kui sie sit viel 3.5v vaannat lukion?

Mä haluun laiskotella lopun ajan;)

en tiiä jos söis riisi velliä. äsken söin neljä kokonaista kananmunaa ja 6 kalapuikkoa. kananmunat on kyllä hyviä. mut välillä kun niitä syö niin menee maha hirmu löysäksi.

Mulla on kyllä muutama kaksoisolentokin, yks on tiettävästi suomalainen, toinen ranskalainen ja kolmannen kansalaisuudesta ei tietoa.. On muuten hullua nähdä oma "peilikuvansa" livenä... Tolppa pääs yllättää sen kerran..

Eipä oo itelleen sattunut tollasta, eikä ihan heti törmää näin hassun näköseen kaveriin tuolla...mut ei haittaa mä oon kato uniikki!:hyper:

Lol, sainpa haltuuni perjantaina kuvatun juomareissu pätkän... Aika "äksöniä":D

Mitä unilääkkeitä Zokeritar muka myydään ilman respaa? Siis jos puhutaan ihan oikeista lääkkeistä eikä mistään Valeriaanayrttikapseleista, joilla ei tee tasan mitään.

Mä kutsun noita sen takia unilääkkeiks koska ne toimivat ainakin mulla... Täytyy olla pari tuntia syömättä ennen, sit jonkun hiilaripitoisen kans lärviin pari ja menee sellanen 30-60 min niin ei silmät pysy auki enää.. Kyseessä sellanen kun Trypto-tabs, tryptofaani-glutamiini-tyrosiinivalmiste.

E: Ja mä meen NYT oikeesti...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom