Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Katoin enämpi sitä kuvaa missä Antti kyydissä, lasit jaoteltu aivan samoin, kattoteline eksakt sama

mutta peilin kuupa, täydellisen tunnistettavissa siinä kuvassa, aivan erilainen kun merssussa!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tarkkuutta! ennen kaikkea: tarkkuutta!

muuten pian erehdyt NAISvaimostasikin joku päivä

on tissit ja perse ja pinmppikin! mutta naamavärkki voi olla erin näköinen
 
Ja kahvia, pelko alkaa tiivistymään, huomenna Frau Doktor. Olen tässä tallentanut unia puhelimeen ja onhan se hieman järkkyä kamaa. Syvästä unesta herää ennemmin tai vielä ennemmin kun se ryystäminen äityy niin kauheaksi että herättää ittensä. Jos ei ryystä ihan perkeleesti, niin ei ole kunnon unta. Ja kun ryystää pidempään niin väsyhän siinä tulee. Nukkuessa. Toivottavasti se sikanasse ei ole ihan kauhea.
 
emminäkää

sensijaan vag oli kuumaa tavaraa jo pikkupoikana
ei maistu volkkarit, eijole maistunut oikein koskaan

eilen siinä synttärikahveja ryystäessä muisteltiin että eräällä tutulla jannulla oli vielä 90-luvun alussa 2-litran koneella oleva hardtop Carina
tai en minä sitä muista kun olin silloin vielä ala-asteella mutta kuitenkin
se oli sitten päätynyt paaliin, sen verran harvinainen kiesi että jonkun olisi pitänyt pelastaa
 
Ja kahvia, pelko alkaa tiivistymään, huomenna Frau Doktor. Olen tässä tallentanut unia puhelimeen ja onhan se hieman järkkyä kamaa. Syvästä unesta herää ennemmin tai vielä ennemmin kun se ryystäminen äityy niin kauheaksi että herättää ittensä. Jos ei ryystä ihan perkeleesti, niin ei ole kunnon unta. Ja kun ryystää pidempään niin väsyhän siinä tulee. Nukkuessa. Toivottavasti se sikanasse ei ole ihan kauhea.
Kuorsaushommeleita?
 
ei maistu volkkarit, eijole maistunut oikein koskaan

eilen siinä synttärikahveja ryystäessä muisteltiin että eräällä tutulla jannulla oli vielä 90-luvun alussa 2-litran koneella oleva hardtop Carina
tai en minä sitä muista kun olin silloin vielä ala-asteella mutta kuitenkin
se oli sitten päätynyt paaliin, sen verran harvinainen kiesi että jonkun olisi pitänyt pelastaa

En tiennytkään edes HT Carinasta.
Toihan on ihan menevän näköinen peli.
 

Liitteet

  • 1699425684865.jpeg
    1699425684865.jpeg
    258,5 KB · Katsottu: 24
Kuorsaushommeleita?

Jep. Ei kyllä sellaista tyypillistä apneaa aiheuta kun en mitenkään torkahtele päivisin, kovasti siitä kyselivät ja piti pikkusen liioitella että saa varmasti Frau Doktorin audienssin. Mutta onhan nuo unet päin helv ja meteli kamala ei oikein pysty samassa huoneessa nukkumaan mrs. Tai siis minä joudun muualle.
 
Jep. Ei kyllä sellaista tyypillistä apneaa aiheuta kun en mitenkään torkahtele päivisin, kovasti siitä kyselivät ja piti pikkusen liioitella että saa varmasti Frau Doktorin audienssin. Mutta onhan nuo unet päin helv ja meteli kamala ei oikein pysty samassa huoneessa nukkumaan mrs. Tai siis minä joudun muualle.
Mulla ollut ihan sama juttu, ihan helvetillinen mekkala mutta ei väsymystä tai päänsärkyä.
Saat keuhkolta kotiin laitteen missä on vähän johtoa sun muuta ja yksi yö vermeet päällä unta, mulla se perkele rekisteröi keskivaikean uniapnean ja tuli se cpap laite.
Ei siinä muuta vikaa kuin se että se taas piti yöllä hereillä ja kun tämä diagnoosi on tehty niin sitä on pakko käyttää tai lähtee C kortti ja siitä ylöspäin, palautin sen härvelin ja on tulossa unikiskot ja ne nimenomaan sen mekkalan takia.
 
Varmaankin joku Jaappanin tuonti ollut kun ratti oik.? Mulla eka auto HT Corolla ja oli hieno peli sekin, kromi Mangelsseilla tietty
Mulla ei itselläni ole autosta mitään havaintoja, pitäisi joskus laittaa kyselyä ajoneuvon silloiselle omistajalle niin selviäisi tarkemmin.
 
Varmaankin joku Jaappanin tuonti ollut kun ratti oik.? Mulla eka auto HT Corolla ja oli hieno peli sekin, kromi Mangelsseilla tietty
Kromi Mangelsit tais olla pakolliset, tosi äijillä saattoi olla jopa huimat 14"!
Autopesuun sitä ei voinut viedä, ellei halunnut suihkua samalla. Vaikka omasta oli tiivisteet uusittu.
 
Se nainen joka asui vuosia samassa osoitteessa valitti varsinkin loppuvaiheessa mun kuorsaavan helvetillisesti ja saavan yöllä hengityskatkoksia. Nainen lähti, painoa lähti ja samoin kuorsaus. Nykytilanteesta ei ole varmaa tietoa todistajanlausuntojen puutteen takia, mutta ainakin vielä vuosi sitten nukuin täysin hiljaa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom