Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kymmenen tuntia unta. Sitähän on ihan uusi ihminen.
Verikokeiden pohjalta pistin lääkityksen kohdilleen ja kaivoin alkuviikosta kirkasvalolampun mitä tuijotellut ja viime yönä nukuin kohtuullisesti eikä illalla olutta.
Lopputulos, onpahan särmä fiilis vaikka työviikko olikin perin raskas!
 
@Saatana @Alicia tää on varmaan teidän musiikkia. Tuli eilen jossain vastaan. Mielenkiintoiset on äänijänteet laulajalla.


Voi ie, mikä nostalgiatrippi. Mulla on tämmösiä ”aarteita” jostain vuodelta nakki (tehty -99, mä sain nää joskus 2002 ehkä). Ei oo enää mitään soitinta millä noita kuunnella, mutta on kiva muisto. Sain japanialaiselta vaihto-oppilaalta lahjaksi.

IMG_4510.jpeg
 
Viimeksi muokattu:
Voi ie, mikä nostalgiatrippi. Mulla on tämmösiä ”aarteita” jostain vuodelta nakki (tehty -99, mä sain nää joskus 2002 ehkä). Ei oo enää mitään soitinta millä noita kuunnella, mutta on kiva muisto. Sain japanialaiselta vaihto-oppilaalta lahjaksi.

katso liitettä 260099
Joo, tää on näköjään aika pitkän linjan bändi, kun tulin itekin googlanneeksi. Ja tyylikin tainnu elää aika paljon matkan varrella.

En tiiä.. jos ei olis ihan noin sekavaa menoa kuin tuo esimerkki, niin vois ehkä jollain lenkillä koittaa kuunnella..

Uudet luuritkin ois, joilla soitella työpisteellä. Joskin aika budjettimallit. Möin kaikki noi hifiluurit veks, mutta näemmä taas alkaa hinku palaileen ostaa jotkut vähän paremmat tähän työpistekuunteluun..
 
3h aktiivista hereillä oloa ja pikkuisen kyl himoittas päikkärit. Ehkä se pitäis kokeilla. Sit jos iltapäivästä plussakelin kunniaksi, pesis auton.

Tai sit jos vaan ottais viime viikon rötväys päivän uusiksi ja makoilis aktiivisesti iltaan asti, et jaksaa sit nukkua ens yön.
 
Sekavaa menoa, joka sopinee hyvin esim. karaokeen. 🎶

Sekava, mutta hyvin ainutlaatuinen tunnelma tällaisen tottumattoman korvaan. 🤔

En minä tuota kuuntelisi (vielä ainakaan?), mutta jos oikein lähelle sattuisi keikalle, niin kyyyyyllähän sitä voisi minilomasen pitää ja käydä katsomassa ihan uteliaisuuttaan. Ja luultavasti sitä sekavuutta ihmetellessäni, saattaisin jollakin tavalla nauttia siitä. 😅
 
Tampere ja Pyynikki valloitettu!
Keskustassa pitää poiketa mutta sen jälkeen huoneen valloitus.

Kyllähän tässä nyt hiukan taas harmittaa kun aikoinaan mennyt ostamaan halvan vempaimen ja sehän on tietenkin aivan paska.

Nyt pitäisi hommata toimiva. Miksei aina voisi jättää halvat paskat välistä?
Niille harvoille on myös paikkansa, jopa ammattikäytössä.
Harvoin tai huonossa olosuhteissa jos tarvii, jotkut laitteet yllättänyt kestävyydellä.
 
Kyllähän tässä nyt hiukan taas harmittaa kun aikoinaan mennyt ostamaan halvan vempaimen ja sehän on tietenkin aivan paska.

Nyt pitäisi hommata toimiva. Miksei aina voisi jättää halvat paskat välistä?
Kannattaa ostaa vaan suoraan se Kemppi.
 
Kääk! Yritetään parin kaverin kanssa sopia yhteistä menoaikaa IKEAn joulubuffetiin. Se on niin kamalaa (ei ruoka sinänsä mutta tungosta ja hälinää) että kuuluu perinteisiin 😆
 
Kannattaa ostaa vaan suoraan se Kemppi.

Hitsauskoneita on nykyään itse asiassa olemassa halpoina mutta silti satunnaiskäytössä toimivina versioina. Mutta annas olla kun kerran ostin halvan kiinalaisen raivaussahan idealla että kai sillä pari kertaa kesässä vähän heiluu... jo käynnistys on yksi ns. työmaa itsessään muutaman ärräpään + starttipilotin kanssa ja kaasarin säätöavain saa olla taskussa koko ajan. Ensi kesäksi varmaan Torilta jotain vanhaa mutta toimivaa ja vähemmän vituttavaa tilalle.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom