Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ketipinorilla on kanssa vähän sama aamulla väsyttävä vaikutus, kun alkaa toimimaan niin se sitten saattaa monelle aiheuttaa vaikeutta nousta ylös sängystä. Mutta se voi sitten taas monella auttaa siihen pahimpaan ahdistukseen.

Tuo Ketipinor on jostain syystä joidenkin lääkärien lempivalmiste. Sehän on alunperin psykoosilääke, joten on aika ihmeellistä kuinka sitä määrätään mummuille ja papparaisille unilääkkeeksi ja lisäksi vähän joka toiseen epämääräiseen vaivaan. Saadaan senioriporukka pillerillä helppohoitoiseksi.

Minulla oli tuohon joskus resepti, mutta jätinpä hakematta.
 
Mua ei vaivaa tällä hetkellä niin mikään, jalkapohjakin ihan ok.
Alaselkä meinaa mennä kattohommissa vähän pumppiin kun joutuu kumartelee mutta ei sekään ole varsinaisesti kipeä ja hetken istumisella menee ohi.

Aamulla nukuin pitkään eikä muna ollut pystyssä, se hieman huolettaa mutta en usko olevan kuin olleen uninen. Noin muuten toimintakunto silläkin pitäisi olla 100%.

Mitähän muuta, vituttaa olla töissä mutta onneksi enää huominen ja saa tästä rahaakin eikä tartte olla sen munankaan kimpussa kokoaikaa niinkuin kotona.
 
Viime yönä heräili joka välissä ja piti ryömiä kuselle. Niska ja selkä ihan jumissa.

No mitäpä ei pottumuussi ja jauhelihakastike parantaisi, syöttölään siis suuntaan.
 
Minulla oli tuohon joskus resepti, mutta jätinpä hakematta.
Minä rouhin jonkun lyhyen pätkän mitä lie jo useampi vuosi sitten. Annoksia en muista, mutta ei auttanu nukkumiseen tai vaikuttanu hirveästi mitenkään muutenkaan.

Samaa sorttia tuon Ataraxin kanssa, että kun ei oo niin väärinkäytettävissä tai aiheuta riippuvuutta, niin tunnutaan määräilevän noiden varsinaisten nukahtamislääkkeiden / rauhoittavian korvikkeeksi.
 
Miks muistelisin et mullekin on Ataraxia määrätty nuorempana... Mutta ei mulla kyl muuta vikaa oo ollu ku jumalattomat allergiat ja atoopinen iho. Molemmat onneksi helpottanut iän myötä. Voi toki olla että muistan vain nimen väärin =) Me heitettiin tovi sitten kovimmat mömmöt kämpästä apteekkiin kun muijalle oli polvileikkauksen yhteydessä määrätty vaikka mitä. Ei viitsinyt alkaa kyselee katukaupan hintaa =D
 
Viiden vuoden välein kympitonni, autoon jota ei tarvitse edes liikkumiseen...

mutta kun haluan semmoisen jolle ei tarvitse varailla korjausaikoja, saa vain huolettomasti ajella

jotain harrasteritsaa jouisi kokoajan korjuuttamaan
 
onko larke, mutta löysä, sallittujen sanojen listalla
 
Onpas osakkehet nousseet päivänä parina. Kuolleen kissan pomppu vai nähtiinkö jo korkohuiput ja suunta on taas ylös ikuisesti? Suomi stocksit saisivatkin nousta, että olisivat jotenkin säntillisellä perustasolla. OMXHPI 5 vuotta = +1%.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom