Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Ymmärtääkseni suutareilla on jotain kikka kolmosia? Tai siis näin minulle on kerrottu. Intternetissä. Tai siis olen lukenut kun muille on kerrottu. #luinnetistä

Jotakin vasaralla käsittelyä nuo kyllä kaipaisivat... 🔨


€239.00

Ei ki. 😩


"Highest functionality for police officers on duty..."
AdobeStock_253639718-scaled.jpeg

😵‍💫
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ainiin:

partaani kehui täään kolmas Mies

NAISten kehut etelleen täysi nolla
 
Haix Black Eagle, erinomaiset kengät.


Näin #vinkkinä
Kolmet -neljät kengät kun kävelee loppuun niin jalka tottuu malliin. Ei pahakaan sisäänajo jalkineille
 
Siis mitä vittua?

Ja ei kai nyt kukaan oikeasti käännä lakanaa, eikö ne mene pesukoneeseen ja kaapista puhdas tilalle.

Ihan siistin ja normaalin oloinen mies noin muuten. 🤷‍♀️ ei jatkoon ja nopeilla liikkeillä kotia kohti.

Oliko mitään muita hyviä periaatteita? 😅 ei voi olla ainoa elämänviisaus tuo lakanattomuus.

Jäi sattumalta lyhyeksi tämä tuttavuus, niin ei ainakaan mitään yhtä absurdia tullut ilmi.
 
jalkojen rakoille kävely toistetaan niin monta kertaa, että siihen rakkokohtaan on kehittynyt yhtä paksu nahka kuin kenkään?

Minulla menee vähän tällä tapaa uusien kenkien kanssa ☹ Tänään oli vanhat lenkkarit jalassa - edellisen kerran käytössä joskus keväällä - ja nekin hiersivät ihon rikki.

Ps. Compeed-rakkolaastarit on kyllä hyviä.
 
Viimeksi muokattu:
Ilman kyky sitoa kosteutta laskee rajusti lämpötilan laskiessa, siksi kylmemmässä suhteellinen kosteus korkea vaikka absoluuttinen olisi matala.

T: tosikko

Ja @vokot ille, minäkin tykkään viileästä makuuhuoneesta.
Jees, yritin olla hauska onnistumatta siinä.

Meillä toi olohuoneen ruuvi on nyt makkarissa ja vielä voisi lähemmäs 20 laskea.

(Jääkaappi on sekaisin, heittelee toi lämpötila välillä aika ihmeellisesti)

IMG_2901.png
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom