Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun pitäs käydä ostamassa isommalle hiiligrillille suojus, vähän säälittää kun säiden armoilla.Tästä muistuikin mieleen, että pitäis varmaan weberi taas puhdistella kesän jäljiltä ja kiikuttaa talliin odottamaan parempaa huomista. Ei tosin kyl ihan mahdottomasti kiinnostaisi tämäkään toimenpide.
Taitaa olla niitä asioita jotka pitää hoitaa heti kun mielessä käy, tästä johtuen laitoin jo tulet rilliin, et saa enimmät kosteudet ja rasvat vittuun, ennenkuin aloittaa itse puhdistus operaation. Se on meinaan helposti jo joulu, jos nyt ei tee pois.Mun pitäs käydä ostamassa isommalle hiiligrillille suojus, vähän säälittää kun säiden armoilla.
Sarjassamme asioita mitä vaan ei meinaa muistaa.
herra 69
Oletko varma, ettei ollut sumopainijan kasaama?pienten kiinalaisten
Olisiko ollut, jos mikki olisi näyttänyt tekopillulta?tyllikästä
Kiinassa on sen verran populaa että löytynee sähkömoottorinkasaajia joka lähtöön.Oletko varma, ettei ollut sumopainijan kasaama?
Vai perkele, harrastaako kiinalaiset sumoa?
No kai kiinassakin lihavia voi olla.
Tiistaiaamuksi lupaa nollakeliä ja suht tyyntä, jos huominen Tanpereen reissu ei mene kovin pitkäksi niin joutuu ihan vakavasti harkitsemaan teerihommia.Olisipa joskus siinä asemassa ettei tarvitsisi laittaa reissuja kalenteriin viikkokausia etukäteen ja voisi mennä silloin kun sää suosii.
Sumomassoissa tai ei, onhan sielläki vissiin niitä koripallomitoissa olevia erityisyksilöitä, mutta suurissa massoissa ei kyllä kauheasti näy yli 175 pitkiä, näin omalla kokemuksella ja perstuntumalla.Oletko varma, ettei ollut sumopainijan kasaama?
Vai perkele, harrastaako kiinalaiset sumoa?
No kai kiinassakin lihavia voi olla.
Olikin jo unohtunut tämä väittely. Mikkiksen Pakenko ketjussa sitä väittelivät vai missä..Ja joku 165 pätkä ei ole iso, vaan pieni, riippumatta siitä onko lihava.
Hyvä käydä pohjalla tässä vaiheessa päivää, voi lopettaa nousujohteisesti.Mielenhäiriössä kävin hölkkälenkillä.
Ehkä joskus uusiksi.
Mielenhäiriössä kävin hölkkälenkillä.
Onko koiranaamaria?En ole päikkäreillä, vaan minulla on tauko.
![]()