Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tästä muistuikin mieleen, että pitäis varmaan weberi taas puhdistella kesän jäljiltä ja kiikuttaa talliin odottamaan parempaa huomista. Ei tosin kyl ihan mahdottomasti kiinnostaisi tämäkään toimenpide.
Mun pitäs käydä ostamassa isommalle hiiligrillille suojus, vähän säälittää kun säiden armoilla.
Sarjassamme asioita mitä vaan ei meinaa muistaa.
 
Mun pitäs käydä ostamassa isommalle hiiligrillille suojus, vähän säälittää kun säiden armoilla.
Sarjassamme asioita mitä vaan ei meinaa muistaa.
Taitaa olla niitä asioita jotka pitää hoitaa heti kun mielessä käy, tästä johtuen laitoin jo tulet rilliin, et saa enimmät kosteudet ja rasvat vittuun, ennenkuin aloittaa itse puhdistus operaation. Se on meinaan helposti jo joulu, jos nyt ei tee pois.
 
FB_IMG_1696768177536.jpg

Onks tää niinku, että ajappa meiän letku poikki niin suistut ainaki raiteilta?
 
Vähän yritti tuulla merellä. Onneksi vain vähän ja vesisadekin loppui jo ennen pois lähtöä.

Olisipa joskus siinä asemassa ettei tarvitsisi laittaa reissuja kalenteriin viikkokausia etukäteen ja voisi mennä silloin kun sää suosii.
 
@Lonewolf tällä päivämäärällä on yotan takaikkuna liikkunut ylös/alas pienten kiinalaisten rakentaman sähkömoottorin ja kuntoon hitsatun nostomekanismin voimin.
Ikkunassa on tosin tällä hetkellä sellainen toiminto että kun ajoneuvoon kytketään ajovalot niin lasi laskeutuu alas.

hehe

Mutta älkää huolestuko!

Tiedän mistä se johtuu ja miten se korjataan, tänään ei ehtinyt vielä siihen asti.
 
Olisipa joskus siinä asemassa ettei tarvitsisi laittaa reissuja kalenteriin viikkokausia etukäteen ja voisi mennä silloin kun sää suosii.
Tiistaiaamuksi lupaa nollakeliä ja suht tyyntä, jos huominen Tanpereen reissu ei mene kovin pitkäksi niin joutuu ihan vakavasti harkitsemaan teerihommia.
 
Oletko varma, ettei ollut sumopainijan kasaama?

Vai perkele, harrastaako kiinalaiset sumoa?

No kai kiinassakin lihavia voi olla.
Sumomassoissa tai ei, onhan sielläki vissiin niitä koripallomitoissa olevia erityisyksilöitä, mutta suurissa massoissa ei kyllä kauheasti näy yli 175 pitkiä, näin omalla kokemuksella ja perstuntumalla.

Ja joku 165 pätkä ei ole iso, vaan pieni, riippumatta siitä onko lihava.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom