Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
19-20 on treeniaikana aivan pyllystä.
Ensin sinne ei meinaa millään jaksaa lähteä ja sitten kun on treenit tehty niin ei toivoakaan unista moneen tuntiin, kävin hakemassa äsken kaupasta melatoniinia jos se yhtään auttaisi.
 
Minulla on vaimotuksen kanssa luettelo eläimistä, joita pihaan ilmestyy lottovoiton jälkeen. Tällä hetkellä siinä on 12 lajia, tai osittain saman lajin rotuja. Sitten pitää tietysti ostaa vähän maa-alueita lähistöltä, että niillä on tilaa temmeltää, mutta muuten ei tarvitsisikaan kuin pontikkapannun ja sahtikuurnan, että ihmisten ilmoille ei enää tarvitsisi lähteä edes Alkoon asti kun ruoatkin voi nykyään tilata kotiin, mitä vapaaherrana ei saisi kasvimaalta tai lähimetsästä.
Mun lajit: lehmä 2kpl; vuohi 2-4kpl riippuen rodusta; kana 10kpl; lammas 2-4. Koiria sitten sen mukaan miten ehtii kouluttaa. Papukaijoja muuten, mutta omaa elinikää ei tarpeeksi jäljellä, ei voi jättää perinnöksi.


View: https://youtu.be/iT1oRCNiuk0?si=4xxLZXDTFoTKTqH3
 
Jaa, se lupaa pakkasta tännekin ensi yöksi. Sehän on siirrettävä kasvustoa sisätiloihin vielä. :unsure:
 
Suomi.fi-tunnistuspalvelu ei toimi. Ei toiminut eilenkään. Pelittääkö jollakin?
Mulla ei ole suomi.fi tai vero.fi tai omakanta toiminut aikoihin. Aina sama virheilmoitus yrittipä pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella Kokeilin toista selainta niin jopa alkoi toimia. Google chromella ei jostain syystä toimi
 
Back
Ylös Bottom