Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Screenshot_20231003-200126__01.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mukaanlukien chilit
Miten tuo on mahdollista? Jos mää oon kasvattanu ehkä 200-250 chiliä ja ykskään ei ole suoranaisesti kuollut pystyyn (muutama ei ole lähteny kylläkään kasvamaan)..välissä ovat vahvasti pyörtyneitä ja joskus on vesi ollut astian laitaa myöten, niin ne vaan on selvinny.
 
Miten tuo on mahdollista? Jos mää oon kasvattanu ehkä 200-250 chiliä ja ykskään ei ole suoranaisesti kuollut pystyyn (muutama ei ole lähteny kylläkään kasvamaan)..välissä ovat vahvasti pyörtyneitä ja joskus on vesi ollut astian laitaa myöten, niin ne vaan on selvinny.

Koskaan ei ole selvinnyt hengissä. On noissakin ydin vielä tuore, voivat jossain vaiheessa innostua taas.
 
Mä joudun huomenna raahata mun kaksi isoa sitruspuuta sisälle ja kaksi pienempää. Hakea niille uudet valot kun vanhat meni rikki. Toivottavasti saan raivattua tilaa niille
 
Muuta kuin, hyi. Kauhian makusia palleroita.

Jos ei mistään oliivista tykkää, niin sitten ei tykkää.



Mutta jos ainoa oliivi, mitä on koskaan maistanut on mustaksi värjätyt, joita on pizzerioiden salaattipöydissä, niin... voi ehkä vielä antaa pienen tsäänssin kalamataoliiveille.


Ovat hyviä raikkaan salaatin kanssa:
Best-Greek-Salad-Recipe.jpg



Isot vihreät valkosipulimarinoidut ovat hyviä raikkaan kitkerien juomien kanssa naposteltuna:
garlic-marinated-olives-recipe.jpg
 
Jos ei mistään oliivista tykkää, niin sitten ei tykkää.
Oliiviöljy, extraneitsyt, on ihan hyvää, ruuanlaitossa.
Mutta jos ainoa oliivi, mitä on koskaan maistanut on
Mitä nyt salaatista nyppinyt kuin Loiri. Tarkempia tuntomerkkejä en ossoo sannoo. Vihreitä.
voi ehkä vielä antaa pienen tsäänssin kalamataoliiveille.
Täytynee joskus kokeilla.
Isot vihreät valkosipulimarinoidut ovat hyviä raikkaan kitkerien juomien kanssa naposteltuna:
gagging.gif
 
Back
Ylös Bottom