Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten tuo on mahdollista? Jos mää oon kasvattanu ehkä 200-250 chiliä ja ykskään ei ole suoranaisesti kuollut pystyyn (muutama ei ole lähteny kylläkään kasvamaan)..välissä ovat vahvasti pyörtyneitä ja joskus on vesi ollut astian laitaa myöten, niin ne vaan on selvinny.Mukaanlukien chilit
Sitten kun tulee semmonen lehti niin se tilataan.mitä vittua
Miten tuo on mahdollista? Jos mää oon kasvattanu ehkä 200-250 chiliä ja ykskään ei ole suoranaisesti kuollut pystyyn (muutama ei ole lähteny kylläkään kasvamaan)..välissä ovat vahvasti pyörtyneitä ja joskus on vesi ollut astian laitaa myöten, niin ne vaan on selvinny.
Aina voi ottaa pari.
mitä vittua
Ompas monimuotoinen kasvi. En minä oliiveista tiennyt mitään. Muuta kuin, hyi. Kauhian makusia palleroita.Mutta, kun sellaisen hankkii, niin voi eskapismoida itsensä Välimerelle ja ne ovat nättejä ja eksoottisia ja...
"Rungollinen"
![]()
"Puska"
![]()
"Oliivipuu, jota Alicia ei ole hoitanut":
![]()
Kaivurissa?Oliivit ovat herkkua
Paikallisessa tapas-baarissa tilaan aina oliivilautasen ja Estrella Galician.
jujutsuMitä kamppailua hän?
Muuta kuin, hyi. Kauhian makusia palleroita.
Oliiviöljy, extraneitsyt, on ihan hyvää, ruuanlaitossa.Jos ei mistään oliivista tykkää, niin sitten ei tykkää.
Mitä nyt salaatista nyppinyt kuin Loiri. Tarkempia tuntomerkkejä en ossoo sannoo. Vihreitä.Mutta jos ainoa oliivi, mitä on koskaan maistanut on
Täytynee joskus kokeilla.voi ehkä vielä antaa pienen tsäänssin kalamataoliiveille.
Isot vihreät valkosipulimarinoidut ovat hyviä raikkaan kitkerien juomien kanssa naposteltuna:
Koskaan ei ole selvinnyt hengissä. On noissakin ydin vielä tuore, voivat jossain vaiheessa innostua taas.
Googletin, se on tippuriPakko olla joku ötökkä tai rutto. Kaik roskiin ja ens vuoden puolella uus alku puhtaalta pöydältä.
Miltä oliivi maistuu suoraan puusta napsaistuna? Eikös nuo kaikki tarjolla olevat ole tuhdissa öljy/etikka/suolasoosissa marinoituja?