Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
onkohan joku naaras imenyt IsonG:n niin kuiviin, ettei tänne kykene
 
Pikkuhiljaa totuttelua syys-kevään kuntoilusalikauteen. 50 kilon penkin punnertaminenkin raskasta.
 
Osta tikka, niin aina paukahtaa, kun vetää liipaisimesta. Sulla on iskurin jousi kuoleentunut siitä museokamppeesta. Tai anticorrol tai muu jämähtänyt tykkivaseliini on jumittanut iskurin. Lukon purku, pesu ja voirelu crc:llä ensilääkkeeksi. Sepältä uusi iskurinjousi.
Kiitän ohjeista.

Samalla huomautan, että kiväärini tituleeraaminen museokamppeeksi ja kehoitus vaihtaa toisenmerkkiseen kivääriin ON SAMA ASIA kuin jos valittaisit, ettei sulla meinaa nalli palaa naisen kanssa ja minä väittäisin k***iasi museokamppeeksi ja kehottaisin vaihtamaan sen moderniin p***uun, joka laukeaa heti kun sormella koskettaa. Mun täytyy nyt vaan pärjätä Sakon kanssa tämä elämä. Jos se lakkaa laukeamasta niin sitten on keksittävä uusia harrastuksia.
 
Pikkuhiljaa totuttelua syys-kevään kuntoilusalikauteen. 50 kilon penkin punnertaminenkin raskasta.
Mitäs tässä meni, 1,5-2v ilman reenaamista ja nyt alkanut nostamaan painojen määrää lähelle nykyistä maksimia, en oo ees pettynyt vaan itseasiassa vähän jopa yllättynyt etenkin penkin kanssa mitä vielä saa ylös.
Mavesta ja kyykystä en viitti ees sanoa mitään, pikkutytöt lämppäilee samoilla painoilla.
 
Mitäs tässä meni, 1,5-2v ilman reenaamista ja nyt alkanut nostamaan painojen määrää lähelle nykyistä maksimia, en oo ees pettynyt vaan itseasiassa vähän jopa yllättynyt etenkin penkin kanssa mitä vielä saa ylös.
Mavesta ja kyykystä en viitti ees sanoa mitään, pikkutytöt lämppäilee samoilla painoilla.
Juu. Äkkiä nuo palutuu jollekin tasolle.
 
Juu. Äkkiä nuo palutuu jollekin tasolle.
Ilmaisin vähän huonosti, aloittanut siis just matkan sinne vanhoihin painoihin.

En kyllä odota millään tapaa nopeata toimintaa siinä, sen verran vielä kaukana ne maksimit.
Itse luulin oikeasti ettei uskalla ekaa kertaa penkatessa laittaa ees 50kg mutta saihan siihen laittaa paljon enempi, en oo koskaan ollut mikään vahva enkä etenkään vahva penkkaaja niin siksi yllätys.
No en oo kyllä missään muussakaan ollut vahva mutta kun puhutaan omista voimista ja niihin suhteuttaa.
 
Ilmaisin vähän huonosti, aloittanut siis just matkan sinne vanhoihin painoihin.

En kyllä odota millään tapaa nopeata toimintaa siinä, sen verran vielä kaukana ne maksimit.
Itse luulin oikeasti ettei uskalla ekaa kertaa penkatessa laittaa ees 50kg mutta saihan siihen laittaa paljon enempi, en oo koskaan ollut mikään vahva enkä etenkään vahva penkkaaja niin siksi yllätys.
No en oo kyllä missään muussakaan ollut vahva mutta kun puhutaan omista voimista ja niihin suhteuttaa.
Juu ymmärsin.
Ei ne nopsaan nouse sinne vanhaan, mutta heti alkuun nousee tosi nopsaan ihan kurasta sinne - no vaikka esim. 70% vanhoista.
 
Mulla on joku tapa keittää 18 aikaan kahvia, iltaisin melkein joudun valvottamaan itseäni etten nukahda samantien kun menee sänkyyn.
 
Back
Ylös Bottom