Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

View: https://www.youtube.com/watch?v=cq7uPGkI9Lo

4CCE93C0-28DC-44E8-AA0F-7FEE0E55F710.jpeg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En nyt ole varma, sanoitko tuon vitsillä. :unsure:

Meinaan, kirjotas enklanniksi kuukkeliin...:X3:
Ei kannata kuunnella Saatanan neuvoja! Kerran eräs iäkkäämmän puoleinen rouva kertoi miten yritti löytää internetistä kuvaa, jossa Jeesus ratsastaa aasilla Jerusalemiin. Rouva kirjoitti sitten kouluenglannillaan Googlen kuvahakuun "Jesus ass".
Tiedämme varmaan kaikki kenelle voi antaa kunnian tästäkin kepposesta. 👍

Roomalaisinta ruokaa toistaiseksi.

Kaksi (kaksi) tarjoilijaa kehui valintaa.

Eli häränhäntää ja pottumuusia.
Näyttää hyvältä!

Mihinhän sitä itse huomenna menisi syömään? En ole tainnut syödä ns oikeaa ruokaa sitten viime perjantain. Tai no eilen paistoin kalaleikkeitä, söin pelkästään niitä.

Saatanaaa.. ihan maailmanlopun nyhräämistä kasata ite yks hemmetin tietokone. Eilen vajaa kolme tuntia osia kiinni, ja yhdet asennusruuvit oli kyllä piilotettu varsin nokkelasti kotelon sisuksiin.

Sit saa juosta ostaan USB-tikkua, että saa winkkarin koneeseen. Seuraavaks saa selvittää, mikä on vialla, kun winkkari ei suostu asentumaan. Sit saa päivittää Biosia ja koittaa ruuvata asetuksia, ettei kone kysele kaikenlaista joka käynnistyksellä.

Nyt on varmaan noin niinku winkkarin aktivointia vaille valmista ja toki kaikki tarvittava softa pitäs vielä latailla.

Mutta aika varmasti maksan kasauspalvelusta, jos koko koneen ostan vielä uusiksi.

Saatanaaa.. ihan maailmanlopun nyhräämistä kasata ite yks hemmetin tietokone. Eilen vajaa kolme tuntia osia kiinni, ja yhdet asennusruuvit oli kyllä piilotettu varsin nokkelasti kotelon sisuksiin.

Sit saa juosta ostaan USB-tikkua, että saa winkkarin koneeseen. Seuraavaks saa selvittää, mikä on vialla, kun winkkari ei suostu asentumaan. Sit saa päivittää Biosia ja koittaa ruuvata asetuksia, ettei kone kysele kaikenlaista joka käynnistyksellä.

Nyt on varmaan noin niinku winkkarin aktivointia vaille valmista ja toki kaikki tarvittava softa pitäs vielä latailla.

Mutta aika varmasti maksan kasauspalvelusta, jos koko koneen ostan vielä uusiksi.
Junnulle ostin koneen Datatronicista, en hetkeekään miettinyt sen kasaamista itse.
Tai no sen verran että vanhempi poika joka on aateekoo insinööri olisi saanut sen kasata, se saakeli teki valmiiksi ostoskorin (kasauksineen) sinne ja minä vaan maksoin.
Sama kone olisi ollut Jimm´s:illä 500 euroa kalliimpi, valmis pelikonepaketti siis.

Sama kone olisi ollut Jimm´s:illä 500 euroa kalliimpi, valmis pelikonepaketti siis.
Joo, en jaksanu ite ihan joka osan kanssa hintavertailla, mutta kai nuo kohtuu järkihintaan sai nuo osat. Tuliko nuo nyt kolmesta eri mestasta, joista yksi Jimm's, jossa oli kyllä kamppishinnat sieltä ostetuille tuotteille.

Proshop on toinen, käsittääkseni hinnoiltaan varsin kilpailukykyinen. Kama tulee vaan suureksi osaksi Tanskasta, että jos kiire on, niin voi kestää muutaman päivän enemmän kuin esim. Jimmsiltä.

Päivälliseksi kaslerin siistimisestä jääneet jämäpalat kärtsättynä. Jälkkäriksi parempaa ukrainalaista:

1694110308425.png

Kotihämis on oiva lemmikki.

Sebastian on asustellut katossa jo 4-6 viikkoa. Liikkuu erittäin verkkaisesti noin neliön alueella. Olen ihmetellyt miten hän selviää hengissä, koska ei ole verkkoa tehnyt.

Tänään kirosin vaimolle ääneen, että kärpänen eksynyt illalla sisälle ( pörisee koko yön korvassa). Todettiin hetken päästä, että taisi lentää ulos. Kunnes… katse kääntyi kattoon.

Kuva on paska, mutta kärpäsen Sebbe oli napannut! Lennosta! Onkohan sillä joku hajuhoukutin?

e08cf2a5-cf6c-49b3-9ba1-573c6533347d.jpeg

Itse yleensä myös kasaillut omat pc:t (ja muutaman muillekin), mutta kerran jostain syystä laiskotti, niin juuri Jimillä kasautin. Maksoikohan silloin jotain 49€ tms. Nyt näyttäisi heillä maksavan 89€, mikä on edelleen pilkkahinta jos nyt vähänkin paremmat osat ostelee.
Itse kasaus maksaa nyt 89€ eli jos yhtään ymmärtää (tai kaveri ymmärtää) osien päälle, niin ilman muuta custom vehje kannattaa ottaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom