Liekkö etelliseltä lomareissulta tämä.
View: https://www.instagram.com/reel/CvGWwhIN8H6/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tsek.
Vähän satiaisia kyllä, tai paljon, mutta hilit näyttää kestävän ne ihan moitteetta. Tommaatit ja Naisen kesäkukkien alkukasvattelut meni vähän läskiksi niiden takia. Aika pieniä ruukkuja kyllä sulla, mulla suurin osa lienee jotain ~10l ruukkuja. Mulla nää heräs kesään vähän hitaasti, varmaan heitin pihalle liian aikasin niin viivästy vähän kehityksessä.
Oliko jotain satiaisongelmia? Huhtikuun puolivälissä katkoin ihan tyvestä kun lehdet tippu kauhiaa vauhtia. Kolme jätin ja yhteen tuli satiaiset takaisin heitin roskiin. Tai muissa ei koskaan ollut silmälle näkyviä satiaisia lehdet vaan imettiin pois vihreistä. Nää kaks toinen on joku starfish viihtyny nyt ihan ok operaation jälkeen. Ei tiputtele lehtiä. Starfish vielä ihan vihreät hetelmät mutta eiköhän kohta ala kypsymään. Vaikka pienessä parin-kolmen litran ruukussa tämä ”stripey” niin n 30 hetelmää mitkä todnäk kypsyy jos ok menee ja edelleen kukkia ja pikkuhedelmiä pukkaa. Kasvihuone ja isommat ruukut seuraavaan kauteen?
Loppu on lähellä.Arvon herra @TJJ , mulla olkapää kipiä. Paraneeko vai amputaatio?