Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

Tsek.
😕


Oliko jotain satiaisongelmia? Huhtikuun puolivälissä katkoin ihan tyvestä kun lehdet tippu kauhiaa vauhtia. Kolme jätin ja yhteen tuli satiaiset takaisin heitin roskiin. Tai muissa ei koskaan ollut silmälle näkyviä satiaisia lehdet vaan imettiin pois vihreistä. Nää kaks toinen on joku starfish viihtyny nyt ihan ok operaation jälkeen. Ei tiputtele lehtiä. Starfish vielä ihan vihreät hetelmät mutta eiköhän kohta ala kypsymään. Vaikka pienessä parin-kolmen litran ruukussa tämä ”stripey” niin n 30 hetelmää mitkä todnäk kypsyy jos ok menee ja edelleen kukkia ja pikkuhedelmiä pukkaa. Kasvihuone ja isommat ruukut seuraavaan kauteen? 🤔
Vähän satiaisia kyllä, tai paljon, mutta hilit näyttää kestävän ne ihan moitteetta. Tommaatit ja Naisen kesäkukkien alkukasvattelut meni vähän läskiksi niiden takia. Aika pieniä ruukkuja kyllä sulla, mulla suurin osa lienee jotain ~10l ruukkuja. Mulla nää heräs kesään vähän hitaasti, varmaan heitin pihalle liian aikasin niin viivästy vähän kehityksessä.
Arvon herra @TJJ , mulla olkapää kipiä. Paraneeko vai amputaatio?
Loppu on lähellä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jumalauta kuntit kävi mäihä! Haistatanko vitut töihin välittömästi?

1692079686287.png
 
Vähän satiaisia kyllä, tai paljon, mutta hilit näyttää kestävän ne ihan moitteetta. Tommaatit ja Naisen kesäkukkien alkukasvattelut meni vähän läskiksi niiden takia. Aika pieniä ruukkuja kyllä sulla, mulla suurin osa lienee jotain ~10l ruukkuja. Mulla nää heräs kesään vähän hitaasti, varmaan heitin pihalle liian aikasin niin viivästy vähän kehityksessä.

Mä luulen että kuivassa huoneilmassa ne edelliset tuholaiset villiintyi överisti ja siitä probleemit. Nyt kun ei lämmitystä ja saavat olla ulkona ja joku hyrräpunkkikin kasveilla näkynyt satiaisia saalistamassa, niin viihtyvät paremmin.
 
Mulle pääsee noita ihan suoria huijauksia yllättävän vähän läpi. Muistan kyllä, että jotain joskus tulee, mutta siis tyyliin tänä vuonna ei oo tainnu tulla varmaan ensimmäistäkään ainakaan gmailin spämmifiltterin läpi..

Ja näillä ajatuksilla kahvia.
 
Mulle pääsee noita ihan suoria huijauksia yllättävän vähän läpi. Muistan kyllä, että jotain joskus tulee, mutta siis tyyliin tänä vuonna ei oo tainnu tulla varmaan ensimmäistäkään ainakaan gmailin spämmifiltterin läpi..

Ja näillä ajatuksilla kahvia.

Tosi hyvin toimii outlookin roskapostifiltteri. Roskapostissa tuokin. On itseasiassa niin tehokas että tarvii aika ajoin kurkata roskapostikansio kun sinne menee haluttuja posteja myös.
 
Tosi hyvin toimii outlookin roskapostifiltteri. Roskapostissa tuokin. On itseasiassa niin tehokas että tarvii aika ajoin kurkata roskapostikansio kun sinne menee haluttuja posteja myös.
Joo, kyllä ne suht fiksuja tänä päivänä on. edit. turhat mailipalvelinsäätöjorinat poies

Mulla ei tosin oo Outlookissa suunnilleen mitään muuta etäisestikään tärkeää kuin tyyliin mikkisoftan tunnus.
 
Back
Ylös Bottom