Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sitä ei sitten välttämättä kannata kertoa että mesessä ei voi kuunnella rarioo ettei akku kulu.

olenkin täälä tarinoinut, ette varmaan muista

yhten kerran on mersun kyydillä ollut narassukupuolinen

hän kysyi noin kilometrin jälkeen: voisiko rdion laittaa päälle
 
Parta on 👍.

ja lyhyet paskat

IMG_4582.jpeg
 
olenkin täälä tarinoinut, ette varmaan muista

yhten kerran on mersun kyydillä ollut narassukupuolinen

hän kysyi noin kilometrin jälkeen: voisiko rdion laittaa päälle
kyllä tämä episodi muistetaan

ei kuunneltu rarioo sillä reissulla
 
Minä elän vaarallisesti. Tämä ip11pro keskeyttää nykyään latauksen sillä että akku liian kuuma. Eikä muutenkaan akku kestä kuin muutaman tunnin. Pitäis kestää syyskuulle 😬 että sai sen uuden 15 pro maxin.

Lisäks heitin kuoret roskiin. Alunperin kirkkaat oli nyt tumman keltaiset! Hyivit. Eli jos putoo, menee säpäleiks.

Watsis sama juttu, täysin sökö. Toisaalta ollu ihan kivaakin kun ranne ei tärise, enkä huomaa puheluita enkä viestejä. Ollu vapauttavaa. Vähän aloin miettiä että ostanko ollenkaan 🤷🏼‍♀️
Kova. Ois itekin pärjänny varmaan vielä, mutta en osannu päivällä koodata yhtä duunikeissiä, niin päätä lepuuttaessa impulssihankinta. Akku pelaa edelleen oikein hyvin tuossa omassa, mutta näytössä säröjä ja vuotaa sillai vammaisesti valoa, että kun tulee esim. whatsapin push-ilmoitus, niin samalla vilkkuu yksi viidesosa tuosta näytön alaosasta.

Ja eniten tossa vanhassa häirittee se, kun tuo on liian iso, niin nyt saa samalla taas inhimillisen kokoisen luurin, jota saa ropellettua varmaan taas yhdelläkin kädellä sujuvasti.

Vituttaa jo valmiiks pankkisovellusten käyttöönotto uudessa luurissa..
 
Nyt voisi olla hyvä tilaisuus jutustella matalalla kynnyksellä, koska ei olla kotikylässä, eikä tarvitse ujostella niin paljoa.
Tässä on muuten hyvä vinkki. Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan sanoo jo pyhä kirjakin. Tämän sain itsekin kokea nuoruudessa, kun matkustin mahdollisimman kauas kotikylästä. Vierailla mailla oli kynnyksen madaltamiseen tarjolla tequila-nimistä taikajuomaa. Aine oli pahaa, mutta toimi erinomaisesti, joten onnistuin taskusanakirjani avulla selittämään häkellyttävän kauniille naiselle, että olen naimaton insinööri ja minulla on oma auto. Tämän kuultuaan nainen olisi heti ollut valmis vakavaan suhteeseen. Minulla kuitenkin lähti lento kotiin, joten sormuksia ei ehditty vaihtaa. Kova ikävä kuitenkin jäi naiseen ja matalan kynnyksen seurusteluun. Omalla kylällä ei nimittäin ikinä tullut menestystä autoilevalle insinöörille.
 
Nyt voisi olla hyvä tilaisuus jutustella matalalla kynnyksellä, koska ei olla kotikylässä, eikä tarvitse ujostella niin paljoa.


emmä ny tollasta

rohkenin sensijaan harrastamaan #streetphotokraphyä

onko esimerkiksi ainesta:?

IMG_4586.jpeg

IMG_4590.jpeg

IMG_4597.jpeg


IMG_4592.jpeg
 
Viimeksi muokattu:
Missä on @Max131

Subtvllä kohta Demolition Man😲
Paikalla.

Ei oo ihan hirveen kauaa, kun kattelin ton jostain streamauspalvelusta. Sandra Bullock on kyllä ihana noissa ysärileffoissa.

Nyt viime päivinä ollu mielessä, että 12 apinaa pitäs kaivaa jostain ja katella. En muista onko tuo niitä, että jostain kumman syystä jääny nuorempana aina kesken..
 
Paikalla.

Ei oo ihan hirveen kauaa, kun kattelin ton jostain streamauspalvelusta. Sandra Bullock on kyllä ihana noissa ysärileffoissa.

Nyt viime päivinä ollu mielessä, että 12 apinaa pitäs kaivaa jostain ja katella. En muista onko tuo niitä, että jostain kumman syystä jääny nuorempana aina kesken..
Tässähän on myös Jesse Ventura, nuoruuteni idoli.
 
Oon kokeillut kaikki kikat mut aina vähintään yksi muna vaikeilee porukassa vaikka samaa erää ja sama käsittely kaikille. Menee melkein puoli munaa kuorien mukana hukkaan.
Jaa kuoret ei irtoa?
Pari minuuttia pidempi keitto ja heti perään reilusti kylmää vettä päälle ja jättää kylmään veteen sitten.
 
Back
Ylös Bottom