Joojoo, mutta jos minä muutaman sentin sua pidempi ja mun hattu koko on luokkaa 57-8....niin sulla on iso pää...tai mulla pieni.Hatun kokoa ei ilmoiteta cm-mitalla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joojoo, mutta jos minä muutaman sentin sua pidempi ja mun hattu koko on luokkaa 57-8....niin sulla on iso pää...tai mulla pieni.Hatun kokoa ei ilmoiteta cm-mitalla
Oli! Näytti jo alusta siltä, että nyt on asenne kohdallaan eikä nöyristellä omaa paikkaa juoksun aikana.Mattilalla kova juoksu
Jep ja kähärä otti bronssiaAika vakuuttava alku moukarissa
Näin mun stetsonien koko menee. On siis iso pää enkä sitä häpeä, koska se on komeaJoojoo, mutta jos minä muutaman sentin sua pidempi ja mun hattu koko on luokkaa 57-8....niin sulla on iso pää...tai mulla pieni.
Feryalla on ollu yhtä paljon fordeja ku mulla omia autoja...yhteensä.
Tämä on kyllä sellainen yksisaatanantyömaa.Aivan valtava ranch myös, onko @Ferya nimennyt sen esim Southfork?
Ei kai tää nyt mikään friikkipää ole?Näin mun stetsonien koko menee. On siis iso pää enkä sitä häpeä, koska se on komea
Ei ole. Mutta kuvien perusteella olisin luullut vähintään 180cm karhuhomoksi.
Puoliso sano, että seuraava auto on sitte possu. Ettäs niin. Pitäs varmaan alkaa miettiä jotai rahakkaita hommia.
Siis hetkinen, minkä kuvien? Onko tulevaisuuteni ulkoministerinä mennyt?Ei ole. Mutta kuvien perusteella olisin luullut vähintään 180cm karhuhomoksi.