Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minua muuten tiluteerattiin alueella nuoreksi Nurmioksi

sen teki nainen! lasken lähes saamiseksi

653b8fd169724fe2b2634bbbe1361ebf.jpg
Oletko nyt harjoitellut sanomaan kyllä jos nainen kutsuu luokseen. Ettet vaan mene takalukkoon tilanteessa.
 
Noniin, taas ollu läheistä kanssakäymistä naisihmisen kanssa. Jälleen meni uskottavuus näiltä sun trollausjutuilta.

voi kuule, niin monen etten edes pysy laskuissa mukana, mutta: oenly yksi oli ennestään tuntematon ja hänkin naimisissa ja Herransa saurassa

ja toi Tuomarikin oli sormustettu ja Herransa seurassa

rusinan pullan päällä, ykis varattu nainen halasi minua kaksi kertaa ja kunnolla halasikin
 
Oletko nyt harjoitellut sanomaan kyllä jos nainen kutsuu luokseen. Ettet vaan mene takalukkoon tilanteessa.

e, ei sitä voi harjoitella etukäteen

se tilanne ylipäänsä jos joku vieras naaras lähestyy on aina yhtä jäätävän yllättävä
 
Puolen litran pullo riittää puoli vuotta

täytyy olla hyvää ainetta kun noin nopeaa kuluu

Minulla kestää viskipullo riippuen sen herkullisuudesta 1-10v

olen elmäni aikana saanut kaksi pulloa(lagavulin,talisker) tyhjäksi asti, kaikki muut omistamani ovat etelleen työnalla
 
Tulee muuten vettä kohtuullisesti. Toivottavasti pääsis tuulettaan torsoa ja pääkoppaa pienelle fillarilenkille töiden jälkeen... ilman kaatosadetta siis.

muoks. ja niin tosiaan, heinäkuu lusittava taas töissä ennen pidempää lomapätkää.
 
Ensimmäinen virallinen lomapäivä. Tänään teen: en yhtään mitään.

Jalkoihin sattuu festarit.
 
tein laskelmia! ja voi veljet onko tämä joku merkki #22 #seksikkäästi

torstainahan kesän ollessa kauneimmillaan alueella oli hyvin, laittaa viehättään, seksikkäästi puhkeutuneita oletettuja runsain määrin

ja koko provinssi tuli allekirjoittaneella maksamaan: lippu, ruoka & ruokajuomat 222,20e
 
Back
Ylös Bottom