Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kanariallahan noita aikanaan diilattiin aivan perkeleesti. Takuulla yksikään ollut aito. Itse ostin nuorena jöllinä Hollannin vutisjoukkueen pelipaitan, joka oli myös aitoudessaan samaa kastia.
 
Lacoste vamaan nykyään yhtä muotia kuin viisnollaykköset. Tai minä kyllä minkään sukupuolen muodista mitään tiedä.

Camelin farkut ja kengät on ollu hyviä. Niitä ostan ite, ja Jack & Jonesissa tai mikä nykyään onkaan, on malleja, joista tietää sovittamatta, että menee, kun on oikea mitta lahkeessa ja vyötärössä.
 
Muistaakseni oli joskus uutisia että Mansester United laitto ihan miljoonia Thaimaan operaatioihin että sais niitä väärentäjiä ja niiden smuglaajia kiinni ja pois bisneksestä. Veikkaan että ainoastaan tilapäistä helpotusta saivat operaatiolla.

Mulla on yks Lacosten aito pitkähihainen paita (äiti osti🤵‍♂️), ihan helvetin laadukas ei ole pesuissa menny miksikään mutta sixpack kasvanu ulos siitä. Samoin kuin ihmetyttää tuo vajmon Luis Vuitton laukku mikä joskus heikkona hetkenä tuli ostettua, yli 10 vuotta käyttöä ja melkeen ku uus, on hyvistä materiaaleista tehty että jotain panostavat toisin kuin Ameriikan brändit jotka roskaa ja puhtaasti rahastusta. Sehän Luis Vuitton heppu maailman toiseksi rikkain nyt vissiin. Sellaiseen asemaan ei huijaamalla pääse. Kai?
 
Heh, Nainen osti kiinasta erään kerrostalon kellarista (ei todellakaan mikään kopiomarketti, vaan kirjaimellisesti kerrostalon kellari) jonku "merkki" (olisko Mulberry?) lompakon, toki makso varmaan 20e, 15v myöhemmin edelleen käytössä ja aivan priima kunnossa. Tainnut olla "rekasta tippunut".
 
Heh, Nainen osti kiinasta erään kerrostalon kellarista (ei todellakaan mikään kopiomarketti, vaan kirjaimellisesti kerrostalon kellari) jonku "merkki" lompakon, toki makso varmaan 20e, 15v myöhemmin edelleen käytössä ja aivan priima kunnossa. Tainnut olla "rekasta tippunut".

Vaimo on minulle ostanut parikin lompakkoa. Ihmettelen että itsellä lompakko kuluu, vajmolla ei.
 
Huomenna käytään sylville ostamassa uusi poni.

Tämmöinen on myös tulossa takapihalle.

20230617_122129.jpg
 
Back
Ylös Bottom