Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meillä on spa, koira-spa. Olen tosin niin lyhyt, että polvet koukussa mahtuisin minäkin makaamaan tossaLisäksi tällä massalla syrjäyttää vettä sen verran, että 3cm pohjalla riittää hukuttamaan mut.

IMG_2684.jpeg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meinasin kirjoittaa että Iisalmessa Kellbergin baari mutta piti guuglettaa ja selvisi että se on pistänyt oven säppiin jo melkein 10 vuotta sitten 😬
Googlettelin vähän niin löytyi mielenkiintoisia kohteita, tai oikeastaan asiakaskokemuksia niistä;

"Vaikutti siltä että noin puolella asiakaskunnasta oli alkoholimyrkytys"
 
Harmi, että remontit on tainnu sotkea tuon Jyväskylän Puistokadun veijaripuiston elämää. Siellä ois muuten voinu viettää tapahtumarikasta aktiivilauantaita.
 
Ei voi ihminen elää nää päässä.
contact-lens-fire.gif

Niinpä... Mulla ei vetistä, mutta kaihertaa. Pitäisi olla muka niin miellyttävät linssit, kuin rahalla saa, mutta eivät ole.
Mulla ei ole toisessa linssissä edes varsinaisia voimakkuuksia ja toisessakin melko vähän, mutta on hajataiton korjausta.
Kosteuttavaa suihkettakin testattu, mutta äkkiä alkaa kaihertamaan silti.


1643430332065.jpg
 
Minä kyllä sanoisin joskus mainitsemani Konnunsuon baarin. :)

K27Y7oo.png


On niin legendaarinen, että se on lehdessäkin legendaarinen ja myynnissä "kulttimaineen" saavuttaneena paikkana.





Käyty: on.
Harkintaan tämä.
 
Osaako muuten @Sylverö antaa mitään vinkkiä matkakohteesta joka olisi yhtä mielenkiintoinen kuin Kaivuri?

Ollaan näiden samojen puliukkojen kanssa mietitty jotain kohdetta tälle kesälle, viime kesänä käytiin siellä Kaivurin brunssilla.

No jos ihan jotain extremeä, niin sitten ehdottomasti Pub Karhunpesä Petosella. Tuolla alueella sattuu ja tapahtuu kaikenlaista jännää... Tosin jos kantajengi ei ole vielä selvinnyt edellisestä illasta, niin ihan rauhallinen paikka. Ruokaa sieltä ei kyllä saa.

Joten ehkä voisi suositella Bellanrannan Saanaa tai sataman uutta aallonmurtajan paikkaa nimeltä Luoto - voi syödä, juoda, saunoa ja uida molemmissa paikoissa! Toki tunnelma ei ole sama kuin lähiöpubeissa.

Satamasta kun kävelee ylös Kauppakatua, niin pääsee torinlaidan baarikeskittymään ja myös satama-alueella on muutama muu anniskelupaikka (Sataman Helmi, Wanha Satama, Cafe Satama, balkanilainen ruokaravintola Boka). Kuriositeettina mainittakoon, että ko satamatorilla estin känniääliön hukkumisen istumalla hänen päällään muutama kesä sitten - tapahtuman muistolaattaa ei vielä ole asennettu.
 
Meillä on spa, koira-spa. Olen tosin niin lyhyt, että polvet koukussa mahtuisin minäkin makaamaan tossaLisäksi tällä massalla syrjäyttää vettä sen verran, että 3cm pohjalla riittää hukuttamaan mut.

katso liitettä 252967
Yleisön pyynnöstä vielä toiminnantäyteinen sukellushyppykuva. Vettä lisätään altaaseen kun hirmuseksihelteet vyöryvät päällemme loppuviikosta.
IMG_2677.jpeg
 
No jos ihan jotain extremeä, niin sitten ehdottomasti Pub Karhunpesä Petosella. Tuolla alueella sattuu ja tapahtuu kaikenlaista jännää... Tosin jos kantajengi ei ole vielä selvinnyt edellisestä illasta, niin ihan rauhallinen paikka. Ruokaa sieltä ei kyllä saa.
Tämän google löysi kun laittoi hakusanaksi "räkälät"

Harmi kun ei ole lounasta tarjolla, ei oikein sovi kohteeksi.
 

Kertokaa joku, mihin hemmettiin tilinpäätöslaskennan kehittämisessä tarvitaan matemaatikkoa? Yrityksen laskentatoimessa ja tilinpäätöslaskennassa ei minun käsittääkseni kovin kummoista matematiikkaa tarvita, kunhan sääntely ja nimenomaan yrityksen taloushallinto on hanskassa.
 
Käyn erittäin harvoin Kuopiossa, mutta silloin harvoin kun käyn... niin olen ehdollistunut:

Paistetut muikut
Perinteisesti ruisjauhoilla leivitettyjä ja voissa paistettuja muikkuja, perunamuusia, pikkelöityä tillikurkkua ja ruskistettua voita


😋
 
Googlettelin vähän niin löytyi mielenkiintoisia kohteita, tai oikeastaan asiakaskokemuksia niistä;

"Vaikutti siltä että noin puolella asiakaskunnasta oli alkoholimyrkytys"
Pakko olla Härmän häjystä. Toki siellä voi tuollanen siiderin lipittäjä saada puukosta.
 
saada puukosta.

äläs ny, olen käynyt alueella kolmesti, kertaakaan en varsinaisesti ole nauttinut olostani

mutta silti: jesperissä en ole uskaltanut käydä!
 
Back
Ylös Bottom