Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
5 minuutin sääntö pudotetuissa herkuissa.
Tarkoitinkin lähinnä määriä. Minulla on täällä menossa niukkuuden kausi. 😅 Mutta ei ole pullea olo!
 
Pistaasipähkinä oli kuorittu, irtopähkinähyllystä. Meni nyt tässä tilanteessa kyllä ihan suoraan suuhun! Normisti, kun söisin niin kuin tohtori konsanaan, olisin kirjannut menetetyiksi kaloreiksi. Nyt on vähän tilanne päällä. 😅

giphy.gif
 
Oma empiirinen mutu on, et japseissa se hitsattava on aikalailla uusiutuva luonnonvara. Eli anna sille hetki aikaa, niin pääsee taas turaamaan.
Kiinnitetty erityistä huomiota että näin ei kävisi, mutta näistä koskaan tiedä.

Tosin eipä ne hitsausta kaipaavat tojotat ihan heti maailmasta lopu.
 
Tarkoitinkin lähinnä määriä. Minulla on täällä menossa niukkuuden kausi. 😅 Mutta ei ole pullea olo!
Kyllä, ymmärsin mitä tarkoitettiin. Niukkuuden kausi täälläkin, ja silloin varsinkin 6 minuutin sääntö pitää.

Pullea olo: on.

vittu mikä läski (minä)
 
sitten silimä kovana subtv kli 2100

#tohorikkosvielä
 
🤔

Pistaasi on sentään sen kuoren sisässä suojassa, mutta onhan siinä se rako siinä kuoressa...


Teki pahaa katsoa kerran kaupungilla, kun edelläni kävelevällä nuorukaisella tippui karkki maahan ja hän poimi sen ja söi.
Teki hänen tyttöystävänsäkin puolesta pahaa, mutta tyty toivottavasti unohti näyn minua nopeammin. 💋 :love:

Eikä aina tarvitse edes tipahtaa. On ollut joskus tilanne, että sain tsempata itseäni kaverin luona, joka:
- ei pessyt käsiään, kun alkoi tehdä salaattia
- ei huuhtonut tomaatteja, kurkkuja ym. kun pilkkoi ne suoraan paketista

But-why-meme-generator-but-why-84103d.jpg




😅
Monta vuotta sitten subway -käynnin jälkeen piti oikein vaivautua lähettämään palautetta.

Kun nykyään kaikilla elintarvikkeisiin koskevilla kaikenlaisia muovihanskoja käsissä. Hieman ihmettelin sitä, että samat hanskat kädessä annetaan ensin asiakkaalle vaihtorahat ja sitten tehdään seuraavalle sitä leipää.

Ei meillä kasarilla mäkkärissä pidetty mitään hanskoja. Pestiin käsiä. Eivätkä kassat koskeneet pakkaamattomaan ruokaan.

Onko tilastoja ruokamyrkytyksistä pikaruokalassa ennen vanhaan vs nykyään? Varmaan käydään palkallisella kakalla ne mustat hanskat kädessä ja sitten vaan kokoamaan sämpylää.
 
Back
Ylös Bottom