Hyiyök.Mulla meni pasmat aivan sekaisin, miten joku voi olla tykkäämättä voileipäkakusta.. :D
Voi kai senkin joku vegaani pilata, mutta vaikeaa se kyllä on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyiyök.Mulla meni pasmat aivan sekaisin, miten joku voi olla tykkäämättä voileipäkakusta.. :D
54 viikkoa kesälomaan.
Minä taas en osaa itse hahmottaa omaa ikääni. Mä unohdan monesti kuinka vanha mä olen, koska mielestäni en ole mieleltäni kovin ikääntynyt. Välillä kun samanikäisten työkavereiden kanssa keskustelee niin musta tuntuu etten haluakaan vanheta ikinä. Onkohan mulla joku ikäkriisi.Tuli ikä puheeksi ja uudehko vanhempi treenituttu sanoi:
"Sun ikää on vaikea hahmottaa, kun näytät aika nuorelta mutta kuulostat ihan aikuiselta."
Olisi kuulemma itse arvannut iäkseni ehkä 33...
Ikä on vain numeroita, vanhuus on henkistä.Minä taas en osaa itse hahmottaa omaa ikääni. Mä unohdan monesti kuinka vanha mä olen, koska mielestäni en ole mieleltäni kovin ikääntynyt. Välillä kun samanikäisten työkavereiden kanssa keskustelee niin musta tuntuu etten haluakaan vanheta ikinä. Onkohan mulla joku ikäkriisi.
Tällä viikolla työkaveri sanoi, että ”välillä tuntuu, että beginner on vanha mies nuoren miehen vartalossa”Ikä on vain numeroita, vanhuus on henkistä.
4h ja 15min
En muista että olisin ikinä syönyt voileipäkakkua joka olisi oikeasti ollut hyvää.Mulla meni pasmat aivan sekaisin, miten joku voi olla tykkäämättä voileipäkakusta.. :D
Lieköhän nykyään anniskelu vapautunut tuonkin suhteen,
Kinkkukakkuja ei kyl oo juurikaan tullu syötyä, lohikakkuja enemmänkin.
MUTTA: onko niistä kaupassa myytävistä mihinkään?
Joo ainakin se vammainen "kelle menee toinen" kysely loppui tuolloin. Minusta tuo ei oo ihan sama asia noiden mielivaltaisten kokoisten drinkkien kanssa, mutta kyllä täällä nykyään myydään ihan huoletta viinapulloakin pöytään, että ehkä se turha naputus on tuosta nyt loppunu ja ihmiset saa ostaa sen verran, kun sattuu janottaan.eikö se sillon samassa rytäkässä kun maitokauppatilavuus nousi 5,5:n niin loppunu ravinteleissa, että saa myydä onely yhden annoksen kerralla
Minusta tuo ei oo ihan sama asia noiden mielivaltaisten kokoisten drinkkien kanssa
No noita anniskelun säädöksiähän valvottiin ja varmaan valvotaan edelleen aivan eri tavalla riippuen siitä, missä päin Suomea ollaan. Helsingissä saat laittaa terassin suunnilleen mihin vaan, niin täällä on joku nelisilmä heti mittanauhan kanssa, että onko vaikka nyt liian lähellä autotietä. Ja samalla tavalla kaikki noi tarkastajien vaatimukset ravintolatoimintaa koskien oli takavuosina kevyesti sanottuna pikkutarkoja..kyllä sekin muuttu sillon, saa myydä vaikka viskin tuplana ihan laillisesti
vaikka kyllähän niitä myytiin ainakin tuossa kapakassa missä xantea joka juomaan kuva on otettu jo aiemminkin