Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
thor.jpg



Stadissa jytisee ku Tor ajelee kärryillään.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^ Tuosta kun rapsuttaa mahasta, niin alkaa tulemaan monoa.

Minun kissoista kaksi on ollut sellaista, joiden masua on saanut leipoa ihan kunnolla. Toinen tuli monesti makaamaan viereen niin, että jalkaterällä keikuttelin kissaa puolelta toiselle. Koskaan ei tullut kynttä eikä hammasta.
 
Minun kissoista kaksi on ollut sellaista, joiden masua on saanut leipoa ihan kunnolla. Toinen tuli monesti makaamaan viereen niin, että jalkaterällä keikuttelin kissaa puolelta toiselle. Koskaan ei tullut kynttä eikä hammasta.
Joo, kai tuo riippuu kissasta. Toinen täällä on säännöllisesti katollaan tossa vieressä ja tykkää, kun rapsuttelee mahasta. Toinen vähän milloin mitenkin. Tuolta ylempää etutassujen luota antaa rapsutella ja ilm. tykkää, mutta alempaa mahasta, niin alkaa takajalat heilumaan aika nopsaan.
 
Oon ollu nyt viikon flunssassa ja saikulla ja alkaa seinät kaatua päälle. Ei jaksa lukea enää riidellä ukrainansodasta, katsoa leffoja tai lukea kirjoja. Mitä sitä tekisi, kun on sen verran kipeä vielä, että pitäisi jaksaa levätä?
 
Oon ollu nyt viikon flunssassa ja saikulla ja alkaa seinät kaatua päälle. Ei jaksa lukea enää riidellä ukrainansodasta, katsoa leffoja tai lukea kirjoja. Mitä sitä tekisi, kun on sen verran kipeä vielä, että pitäisi jaksaa levätä?

Villasukan neulonta on rentouttavaa puuhaa ja sitä voi tehdä vaikka sohvalla pötkötellen. Tosin voi henkisesti olla rankka kokemus potilaalle, jos ko taito ei ole hyppysissä.
 
Back
Ylös Bottom