Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näyttää siltä, että pätäkkää on. Pätäkkä on aina hyvä juttu.

Ps. Ei naiset katsele miesten rannekelloja.

mistäs ne sen tietää onko keitiö pistetty rahalla vai onko sen tähären vain velekaa?
 
sama kun hieno auto, monikaan ei tiedä onko se oma vai santanderin
 
annappas nyt hyvä neuvo miten minun pitäisi arjessa tuoda esiin se että kaikki mitä minulla on on omaa, mikään ei ole velkarahalla ostettu
 
se on vaan kun omalla naamalla ei kehtaa laittaa esittelytekstiksi, että rahaa on, velkaa ei ole

omalla naamalla kehtasin laittaa: lapsia ei ole, eikä exvaimoja

tulos: nolla tykkäystä
 
meinaatko, että jos tinneriin laittaisikin kuvia keittiöstä itsensä sijaan niin menestys olisi menestyksekkäämpi?
Keittiö+joku kokkailu vetoaa aika moneenkin naisihmiseen.
sama kun hieno auto, monikaan ei tiedä onko se oma vai santanderin
Eikös tuo selviä rekisterikyselyllä? Velka-autossa kait velallinen on vain haltija ja omistajaksi on merkitty se velkoja. Vai muistanko ihan väärin? (en ole auto omistanut/tarvinnut vuosikausiin)
 
Olen etelleen sitä mieltä että sitä porchekuvaa pitäisi testata. Että tuleeko tykkäyksiä.
Ihan jo tieteen nimissä.
Semmonen über-cringe ratti+kellokuva?

e:
1.jpg

😝
 
Viimeksi muokattu:
Saattaa jopa poistaa kipua toisin kuin Panacod. Joillakin huippaa päästä ja menee polvet veteliksi, joten ota vasta sitten kun menet nukkumaan. Toivottavasti ei aamulla ole aikaista herätystä.
Mulla panacod on vetäny pään sekasi, mutta kivulle ei tehny mitään. Tramal autto kipuun eikä tuonu muita oloja, mitä nyt taisi vauhdittaa verenpaineen jyrkkää laskua, mutta olin jo vuodepotilaana muutenkin.
 
Eikös tuo selviä rekisterikyselyllä?

kyllä, mutta maksaa pari-kolme eurua haku niin ei nyt aivan huvinvuoksi tule haettua

kaikki mopedit toki olen hakenut joita edes puolitosissani olen harkinnut: ovatko minkälaisia kiertopalkintoja ollut/esittelypyöriä
 
Back
Ylös Bottom