Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
@Sylverö


e: Sylvillä ei tosin taida olla korttia.

e2: Siis toivottavasti ei.
Pakkohan tää on ottaa seurantaan, että minne asti hinta kiikkuu kun huutajilla iskee se huutohulluus.

Makeahan tuollaisesta olis retkeilyauto rakentaa, pakko oli pikaisesti tsekata mikä mahtaa olla hintataso.

Suomessa ei liikaa myynnissä, eikä maailmallakaan, näin äkkiseltään, mutta edullisesta vähänkäytetystä ammattikuljetuskalustosta tunnetussa maassa tän kuntoisesta tämmönen hintapyynti? Mit Helv?

 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1680026076432.png
 
Monesti noi kasvot näyttää kovin tutuilta, mutten silti osaa varmaksi sanoa kenen kasvot.

Niissä on varmaan julkkisten kasvoja pohjalla materiaalina, niin tuttuja piirteitä puskee joskus sekoitteluistakin läpi.



Mutta! Olenkohan minä vielä nähnyt sitä öljyttyä, keturallaan olevaa, liikasormista tekohomppelia?
Niitähän näkyi jokin aika sitten useampi kappale "lihat" vinksin vonksin, mutta nyt ei näy yhtään. 🤔

yks.png


kaks.png


Koli.png


Lisäksi Cocopanda kolmeen kertaan ja Gazoz alabannerissa.
 
Otteita arjesta:

Osta tojota: ✓
Vaiha öljyt:✓
Vaiha nesteet:✓
Ihmettele edellisen omistajan sähkökytkentöjä:✓✓✓
Nauti lonkerosta:✓
Varaa katsurille aika: X
Ihmettele edelleen niitä sähkövirityksiä:✓
 
Mä oon ajatellut, että taloustieteitä yliopistoon. Tai tsygolokiksi, vaikka.
Näin laskentatoimen KTM:ksi lukeneena en ehkä menis uudestaan. Yritysjuridiikka (tai meidän yliopistossa kauppaoikeus) oli ihan mielenkiintoinen sivuaine, mutta turhan pinnalliseksi jäi kaikki opetus ja hyvin vähän aikaa kerkesin työelämässä olemaan noihin hommiin liittyen, ennen kuin kävi vahinkosiirtyminen IT-alalle.

Yks psykologian tohtori oli lapsuuden kodissa. Ei tarkoittanut sitä, etteikö omassa kodissa vois olla kaikki ihan päin seiniä :D Vaikeeta on ainakin päästä. Tänne on otettu takavuosina luokkaa 3% sisään kaikista hakijoista.
 
Otteita arjesta:

Osta tojota: ✓
Vaiha öljyt:✓
Vaiha nesteet:✓
Ihmettele edellisen omistajan sähkökytkentöjä:✓✓✓
Nauti lonkerosta:✓
Varaa katsurille aika: X
Ihmettele edelleen niitä sähkövirityksiä:✓
Toi mun Yota on varmaan ollut joskus ollut samalla jannulla, siitäkin revin muovikassillisen jälkiasennettuja sähköjohtoja pois.
 
Niissä on varmaan julkkisten kasvoja pohjalla materiaalina, niin tuttuja piirteitä puskee joskus sekoitteluistakin läpi.
Varmasti. Se tuossa häiritseekin vähän, siis liian näkyvä kopiointi, vaikka kaiken Pitäisi olla kovin originaalia.
Mutta! Olenkohan minä vielä nähnyt sitä öljyttyä, keturallaan olevaa, liikasormista tekohomppelia?
Niitähän näkyi jokin aika sitten useampi kappale "lihat" vinksin vonksin, mutta nyt ei näy yhtään. 🤔
Melkein jo luulin, että poistettu. Ei ihan yhtä usein nyt pompi silmille.
Mutta tässä! Kato ny noita naamoja. Tunnen nuo. Mutta en tunne.
1642163bd28b4b.jpg
 
Back
Ylös Bottom