Mimosa - samalla C-vitamiinit .
En ole koskaan maistanut, mutta ehkä voisin joskus kokeilla terveysjuomana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mimosa - samalla C-vitamiinit .
Siitä tunnistaa alkoholistin kun aamulla kysyy itseltään, että kuka on paskonut mun housuihin. Eli tarkista nyt ekana ne housutUnicum > Jekku > verneri.
Kämpässä haisee ihan helvetin pahalle, mutta en löydä syyllistä. Vai mätäneeköhän mun aivot.
Ihan hyvää sapuskaa ja paikallispanimon oluita. Yks vanha kollega taitaa olla keittiömestarina.
En oo kyllä, vähän häpeäkseni, montaa kertaa käynyt ja en oo varma, miten toimii tilana tossa ennakkokuuntelussa.. Mut kai ne osaa kantaa järkevän äänentoiston jostain muualta, jos ite pubissa ei ollut, kun en muista yhtään, oliko siellä vaan jotain geneeristä asennuskaiutinta katon rajassa.
Ehkä Onnipub ainut keskustan kulmilla oleva, jota voi suoraan kehoittaa välttämään. Ellei halua kevyesti alkoholisoitunutta, hampaatonta yöseuraa, missä ei tietty siinäkään mitään väärää.
Kyllä nääkin taitaa jymähtää tähän.joo, Minulla kun ovat jo valmiit niin ei tästä enää pitene
...Itseasiassa, kun tarkemmin ajattelee, niin se reiän kokohan on aika tarkka oltava tiettyjä tinttejä varten?
Tai tekee jekun ja maalaa. Mustalla. Tosin telkkään ilmeisesti saattaa sattua tuo jekku.porata sopivan reiän, kohdelinnuille?
Se on jymähtänyt jo yli 20-v sitten.mites: takatukka
Ja aattele jos telkkä ei meniskään vipuun, menis perkele ja munis sinne pönttöön, niin poikaset ei pääsis pois sieltä.Tai tekee jekun ja maalaa. Mustalla. Tosin telkkään ilmeisesti saattaa sattua tuo jekku.
Mul on jo Ilotaloa.Siinäpä se viikon osakevinkki: puuilo
Tämän päivän tavoitteeksi tuon kaistaleen maalaaminen.