Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oluttakin on

IMG_20230313_172225.jpg
 
Unicum > Jekku > verneri.


Kämpässä haisee ihan helvetin pahalle, mutta en löydä syyllistä. Vai mätäneeköhän mun aivot.
Siitä tunnistaa alkoholistin kun aamulla kysyy itseltään, että kuka on paskonut mun housuihin. Eli tarkista nyt ekana ne housut
 
Ihan hyvää sapuskaa ja paikallispanimon oluita. Yks vanha kollega taitaa olla keittiömestarina.

En oo kyllä, vähän häpeäkseni, montaa kertaa käynyt ja en oo varma, miten toimii tilana tossa ennakkokuuntelussa.. Mut kai ne osaa kantaa järkevän äänentoiston jostain muualta, jos ite pubissa ei ollut, kun en muista yhtään, oliko siellä vaan jotain geneeristä asennuskaiutinta katon rajassa.

Ehkä Onnipub ainut keskustan kulmilla oleva, jota voi suoraan kehoittaa välttämään. Ellei halua kevyesti alkoholisoitunutta, hampaatonta yöseuraa, missä ei tietty siinäkään mitään väärää.

aivan turha murehtia koska: tod.näk. sille että jaksan lähteä on rosentin luokkaa, ehkä kaksi
 
joo, Minulla kun ovat jo valmiit niin ei tästä enää pitene
 
@Saatana

Puuilon mainoksessa:

"Linnunpönttö. Lentoaukolla"

Onko myös ilman?
...Itseasiassa, kun tarkemmin ajattelee, niin se reiän kokohan on aika tarkka oltava tiettyjä tinttejä varten?
Jos ne myy reiättömiäkin pönttöjä, johon voi asentaja porata sopivan reiän, kohdelinnuille?
🦆🐧🐥🐦🦉🦃🦅🐤🕊️

Ja mitä saatanaa, noihan maksaa 10-20e?!

Pitäiskö alkaa tekemään pönttöjä :unsure:
 
Siinäpä se viikon osakevinkki: puuilo. Rehellinen virma poraavat reiän pönttöön, eivät piirrä. Vaan meniskö telkkä halpaan? Taitaa pari tarkistuskierrosta kaarrella ja hallitusti reiälle, tuskinpa täydellä vauhdilla reiästä yrittäisi läpi heti kun sellaisen näkee huom palstan poikamiehet.
 
Täytyy myöntää että mulla on kyllä 40v mieheksi halvat & keskenkasvuiset tavat viihdyttää itseäni. Pari päivää sitten sain päähäni vaihtaa kännykän viestiääneksi vuohen kirkaisun ja pitää äänet päällä luurissa melkein joka paikassa pl kotona. Tänään Cittarissa ostoksilla aika moni hämmentyi ääntä ohimennessä, ja maksaessani ostoksia tuli kolme viestiä lyhyen ajan sisään jolloin about 55v kassatäti ei pystynyt enää pitämään pokkaa vaan alkoi repeilemään. Itse koetin olla niinkuin en huomaisi koko ääntä koska sehän on vaan viestiääni.

 
Back
Ylös Bottom