Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
tämä vaihtoehto täyttyy täydellisesti kun jättää koko kyselyyn vastaamatta

Olivat halukkaita kuulemaan, niin hyödynsin tilaisuuden valittaa. En jaksa koskaan soitella tienkäyttäjien ilmoitusnumeroon enkä kaupungin teiden kunnossapitoasioista vastaavallekaan. Nyt sai laittaa raksia ruutuun, niin I´m loving it. 🤖
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
🤔

Juuri vastasin Väyläviraston kyselyyn ja taustatietoihin piti vastata onko nainen, mies vai muu.
Ei kuulu teille puuttui vaihtoehdoista kokonaan.

Välillä kyl näissä kyselyissä hämmentää, että mitä tuon taivaallisen merkitystä sillä on, jos voit joka tapauksessa päättää ihan itse mikä olet.
 
^ tuu pois sieltä. Niinku näkee niin Helsingissä tulee vaan paha mieli.

P.S tuosta @Jarppa77 locationista tuli mieleen, että Tarothan tekee jonkun paluukeikan kesällä. Se pitää melkein lähtee kattoon.
 
^ tuu pois sieltä. Niinku näkee niin Helsingissä tulee vaan paha mieli.

P.S tuosta @Jarppa77 locationista tuli mieleen, että Tarothan tekee jonkun paluukeikan kesällä. Se pitää melkein lähtee kattoon.
Joo huomenna takas heimomaille. Ei oo minun paikka tämä... Juu tarot heittää kuopiossa keikan. Voi olla aika kova. Kerran oon nähnyt joskus vuonna miekka ja kivi. Metrokin liikkuu taas👍
 
Jaahas, ei lisätietoa vielä

07.03.2023 14:45:44
Espoo
raideliikenneonnettomuus maan alla, keskisuuri
Urheilupuiston metroasemalla sattui onnettomuus.
 
^ tuu pois sieltä. Niinku näkee niin Helsingissä tulee vaan paha mieli.

P.S tuosta @Jarppa77 locationista tuli mieleen, että Tarothan tekee jonkun paluukeikan kesällä. Se pitää melkein lähtee kattoon.
Aloin ihan miettiä asiaa ja kyllä, yhtään piisiä en pysty nimeämään yhtyeeltä.
 
P.S tuosta @Jarppa77 locationista tuli mieleen, että Tarothan tekee jonkun paluukeikan kesällä. Se pitää melkein lähtee kattoon.
Tuttu bändi jo 90-luvun puolivälistä, tätä luukutettiin c-kasetilta kaverin autotallissa mopoa korjatessa ja välillä käytiin lähimetsässä tupakalla. Yhtään biisiä tai levyä en pysty silti nimeämään. Outoa.
 
Back
Ylös Bottom