Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tätä ois hauska seurata naapuripöydästä.

katso liitettä 250471


🤔


LI1852-2_800x.jpeg


15bc0eb51076d3f605c5b30d0ab31270.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
voisitko alata seuccaamaan hänen kanssa jos hän ei olisi tupakoinninpolttaja?

No minähän en suunnittele seuccaamista kenenkään kanssa... Hän on oletettavasti parikymppinen, niin tuskinpa minun tosin mistään seuccaamisesta tarvitsisi edes olla huolissaan.


voisit vaikka ihan vahingossa pukeutua hieman seksikkäästi kun kuljet rapussa jos vaikka kohtaisitte

Ei kai niin seksikkäitä vaatteita ole olemassakaan. Ks. ylemmän vastauksen ikää koskeva osuus.
Toisaalta, hänellä on oletettavasti miehen hormoonitoiminta, niin mistäpä sitä tietäisi. 😅

Ohitus on nopea, että ei siinä kovin paljoa ehdi tarkastelemaan. Ei hän nyt varsinaisesti vedä puoleensa magneetin lailla, mutta ei kai ulkoisesti mitään vikaakaan ole.
Ei ole hyiyök-kategoriassa ja tykkään kun ei ole saalistaja, niin lasketaan. Ja lähes aina hupparin suojissa piilossa.
Olihan se yksi UPS-twinkkikin söpö, kun hänestä ei hupparin ja maskin takaa näkynyt mitään muuta kuin ujosti hymyilevät silmät.
:heart:

Vähän sellaiset vibat, että arvaisikohan häntä päästää asuntoon ilman valvontakameroita ja gontsatyylin vakuutusta. Hehe.
Voi tieten olla, että ei ole oikeasti mitenkään hämärä tapaus. Muuten vain sattuu liikkumaan asuntonsa ulkopuolella lähes yksinomaan yöllä ja luikkii karkuun, kun joku tulee vastaan.

Tulipas tarkkaa pohdintaa aiheesta, jossa ei varsinaisesti ole pohdittavaa. 😁

Lopetan kyllä tuon pakkotervehtimisen jos hän alkaa näyttämään kovin ahdistuneelta. Nyt on kuitenkin muutaman hein ja moican saanut takaisin, niin jatkan vielä.
Voihan sitä tarvittaessa yrittää olla tervehtimättä.
Minulla on kyllä tuo naapureiden tervehtiminen refleksi. Naapurirapun raivohullua huutajaärmättiäkin olen vahingossa tervehtinyt, vaikka juuri hänet minun pitäisi jättää välistä.
Hänellä on vihanhallintaongelmia ja vaikeutta sietää samassa pihapiirissä asuvia ihmisiä.
 
sukupuolen voi jatkossa vaihtaa kerran vuoteen, jos siltä tuntuu ja vokot voi käydä naisten saunassa kunhan käy eka jollain www sivuilla vaihtamassa radiobuttonin paikkaa
 
Annan 1000e ensimmäiselle offtopiccilaiselle joka todistettavasti muuttaa sukupuoltaan.

Kai sitä yhden vuoden voisi naisena, ensi vuonna takas.

"...jatkossa hakemus sukupuolen vahvistamisesta henkilön omaan selvitykseen hänen sukupuolen kokemuksestaan. Tähän mennessä sukupuolen korjaaminen väestötietojärjestelmään on vaatinut lääkärin lausuntoa."
 
Mitähän haittaa siitä tulisi potentiaalisesti, jos vaihtaisikin paperilla itsensä naiseksi, mutta pysyisi miehenä.

Nyt vihdoin taitaa tulla jotain järkeä siihen vanhaan ihmesanontaan 'Pidä ittes miehenä'.
 
Annan 1000e ensimmäiselle offtopiccilaiselle joka todistettavasti muuttaa sukupuoltaan.
Tonni on aina tonni...

Siis vois kyl ihan vitsillä tähän tarttua, koska eihän tuolla nyt oikeasti ole mulle mitään väliä. Tai siis eikö tää spedeily ole just niitä varten joilla on tarve asiaa kokoajan mainostaa? Ehkä tuosta jopa sais jotain etua jossain:unsure:
 
No minähän en suunnittele seuccaamista kenenkään kanssa... Hän on oletettavasti parikymppinen, niin tuskinpa minun tosin mistään seuccaamisesta tarvitsisi edes olla huolissaan.




Ei kai niin seksikkäitä vaatteita ole olemassakaan. Ks. ylemmän vastauksen ikää koskeva osuus.
Toisaalta, hänellä on oletettavasti miehen hormoonitoiminta, niin mistäpä sitä tietäisi. 😅
Jäi vähän epäselväksi että onko kyseinen henkilö liian nuori vai liian vanha.
 
pituus on aina ensin

eihän sitä kukaan, kai, kikkelinkään painoa ilmota jos Elvistellä haluaa?
 
Mitähän haittaa siitä tulisi potentiaalisesti, jos vaihtaisikin paperilla itsensä naiseksi, mutta pysyisi miehenä.

Nyt vihdoin taitaa tulla jotain järkeä siihen vanhaan ihmesanontaan 'Pidä ittes miehenä'.

Uuden sotun saat eli hommaat uudet henkkarit, ajokortit, passit ym ainakin. Nämä vähintään tonnin edellytyksenä

Mitä nimilaki sanoo aiheesta? Ajaako translaki yli? Pitääkö vaihtaa nimiki samalla? Lain mukaan ei saa olla Jorma nimistä naista. Pitää vaihtaa nimikin johannaksi tai neutraali niinku sammakko tai metsäsammal.
 
Mitähän haittaa siitä tulisi potentiaalisesti, jos vaihtaisikin paperilla itsensä naiseksi, mutta pysyisi miehenä.

eikö siinä hetu vaihdu? eli ajokortit ja pasit ym. liput ja laput uusikis! kaamea työmaa yhden tonnin takia
 
Back
Ylös Bottom