Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja kun sisustuskeskusteluun päästiin, olkkariin matto.
Toivottavasti on vain tilapäistä, mutta voi olla myös tuohon krooniseen munuaissairauteen liittyvää pahoinvointia (munuaisongelmat voivat aiheuttaa väsymystä, pahoinvointia, oksentelua, vatsakipua, ruokahaluttomuutta...). Seuraile tilannetta.
Jos kisun vointi ei kohene tai menee huonommaksi, niin sitten lääkäriin.
Neg, A: tive.Onko munuaispotilaskissan hyvinvointi ortopedian osaamisaluetta, Herr Doctor..?
Näenkö mä ananasta tässä Napoli-larpissa? Apuaaaa
Etkös se sinäkin ollut vissiin kipeänä? Kisu vain myötä elää mukana.Konsultoin juuri lääkäriystävääni. Noh - hän on kyllä ihmisten kylmäkirurgi, mutta lääkäri kuitenkin. (Onko munuaispotilaskissan hyvinvointi ortopedian osaamisaluetta, Herr Doctor..?) Kissa ei vaikuta kivuliaalta ja reagoi kehräämällä ja puskemalla silittämiseen, joten tuskin hirveitä kipuja on. Huolestuttavaa kyllä, koska ruokahalua ei ole ja kissa ei tee mitään. Yhdet pisut lirutti yöllä hiekkalaatikkoon. En tiedä, onko olemassa jotain ruokahalua lisäävää lääkitystä ja olisiko siitä apua kuinka pitkäksi aikaa, koska munuaisten vajaatoiminta johtaa aina lopulta kuolemaan. Lääkärikäynti on kissalle niin stressaava kokemus, että mieluusti säästäisin pikkuystävän siltä. Harmi, kun ei ole pieneläinlääkäriä, joka tekisi kotikäyntejä.
Jos elämä nyt on hiipumassa, niin mieluiten kisu saisi rauhassa kuolla kotonaan. Tosin, jos meno alkaa näyttää tuskaisalta, niin sitten kiireellä saamaan se viimeinen helpottava piikki.
Ota siitä motivaatiota: never give upMunuaispotilaskissi on ollut jotenkin vaisu lähipäivät. Nukkuu vaan eikä ruoka maistu. Nyt sain sen mutustamaan muutaman herkkuraksun, mutta tavallista ruokaa ei ole syönyt ollenkaan
Ehkä hälytän pelastushelikopterin paikalle.
Saako tänään ottaa oluen (3)
Leffa pyörii.Olen tehnynä piirakan ja ulkovile uunissa.
Kissa ei vaikuta kivuliaalta ja reagoi kehräämällä ja puskemalla silittämiseen, joten tuskin hirveitä kipuja on. Huolestuttavaa kyllä, koska ruokahalua ei ole ja kissa ei tee mitään.
Olisi ihan suotavaa.Saako tänään ottaa oluen (3)
Kyllä, änänäs kuuluu pitsaan.Näenkö mä ananasta tässä Napoli-larpissa? Apuaaaa