Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huh, olipahan pukilla raskas urakka. Eikä täällä yhtään kannustavaa rintamuskuvaa? Foto olis kiva.
5B17C1FA-F6B0-4E56-9118-72615A85580C.jpeg
 

Neljävuotiaalle ilmaantuu kuukautiset. No pakkohan sitä sitten on nussia ja laittaa paksuksi...Ei vittu mikä maailma.
 
<Provo>Mutta eikös niin, että neliveto tarkottaa jatkuvaa nelivetoa. Muut on sellaisia avustussysteemejä.
</Provo>
Mä kyllä oon aatellut, että noissa jatkuva, yllätti kyllä tämä.
Niin, oikea neliveto vaatii lukkoakselit, kuten esim Geländewagenissa tai joissain Land Cruisereissa.
Toki noihin ns kolmipyörävetoisiinkin saa hankittua lukon jos sellaisen haluaa.
 
<Provo>Mutta eikös niin, että neliveto tarkottaa jatkuvaa nelivetoa. Muut on sellaisia avustussysteemejä.
</Provo>
Mä kyllä oon aatellut, että noissa jatkuva, yllätti kyllä tämä.
Jatkuva neliveto = kolme tasauspyörästöä = kaikki renkaat vetää yhtä paljon, joten jos yks sutii tyhjää, ei muutkaan välitä voimaa.
 
Sivistystä kundeille ja minkielle. Teijän lukiosta alkaa olla ronna vuotta.


KÄYTTÖÖN otettiin jo viikonloppuna aivan uudet etuliitteet ronna (R) ja kvetta (Q).
Etuliite ronna kuvaa lukua, jossa luvun perässä on 27 nollaa. Kvetassa luvun perässä on peräti 30 nollaa.
VASTAAVASTI etuliitteet ronto (r) ja kvekto (q) otetaan käyttöön hyvin pienissä luvuissa.
Tässä päässä uusien etuliitteiden potenssit ovat siksi miinusmerkkisiä. Ne merkitään pienillä aakkosilla. Miinuspotenssien nollien määrät ovat rontossa 27 ja kvektossa 30.

73599782e959e5a8063ec2bfa8dca31f.svg
 
Miksi, sinähän aina valitat, että tulee paha mieli ku ei saa kuin katsoa?

Vai meinasitko uuden vuoden kunniaksi alkaa flirttailla ja jutella?

olenhan jättänyt puhumatta onely yhdelle salilla näkemistäni seksibeibeistä

hän oli niin uskomaton ja nuori ja kävi sielä vain noin neljä kertaa, että ei pystyny
 
Back
Ylös Bottom