Doctor feelgood
VIP
Sukulointia ollut ohjelmassa tänään. Masu on pinkeä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Takaveto. Jumalauta
Kepistä voi valita vetääkö myös etupää.Takaveto. Jumalauta
Kunhan vitsailin.Kepistä voi valita vetääkö myös etupää.
Tässä ketjussa pääasiassa asiallista keskustelua onely.Kunhan vitsailin.
<Provo>Mutta eikös niin, että neliveto tarkottaa jatkuvaa nelivetoa. Muut on sellaisia avustussysteemejä.Kepistä voi valita vetääkö myös etupää.
Niin, oikea neliveto vaatii lukkoakselit, kuten esim Geländewagenissa tai joissain Land Cruisereissa.<Provo>Mutta eikös niin, että neliveto tarkottaa jatkuvaa nelivetoa. Muut on sellaisia avustussysteemejä.
</Provo>
Mä kyllä oon aatellut, että noissa jatkuva, yllätti kyllä tämä.
Mihins Subarun nelikko istuu tässä ajattelussa?Niin, oikea neliveto vaatii lukkoakselit, kuten esim Geländewagenissa tai joissain Land Cruisereissa.
Toki noihin ns kolmipyörävetoisiinkin saa hankittua lukon jos sellaisen haluaa.
Jatkuva neliveto = kolme tasauspyörästöä = kaikki renkaat vetää yhtä paljon, joten jos yks sutii tyhjää, ei muutkaan välitä voimaa.<Provo>Mutta eikös niin, että neliveto tarkottaa jatkuvaa nelivetoa. Muut on sellaisia avustussysteemejä.
</Provo>
Mä kyllä oon aatellut, että noissa jatkuva, yllätti kyllä tämä.
Subarun järjestelmä taitaa olla toteutettu jonkunlaisilla piimäkytkimillä.Mihins Subarun nelikko istuu tässä ajattelussa?
Mulle jatkuva neliveto tarkoittaa aina päällä olevaa riippumatta vedon jakosuhteesta.Jatkuva neliveto = kolme tasauspyörästöä = kaikki renkaat vetää yhtä paljon, joten jos yks sutii tyhjää, ei muutkaan välitä voimaa.
KÄYTTÖÖN otettiin jo viikonloppuna aivan uudet etuliitteet ronna (R) ja kvetta (Q).
Etuliite ronna kuvaa lukua, jossa luvun perässä on 27 nollaa. Kvetassa luvun perässä on peräti 30 nollaa.
VASTAAVASTI etuliitteet ronto (r) ja kvekto (q) otetaan käyttöön hyvin pienissä luvuissa.
Tässä päässä uusien etuliitteiden potenssit ovat siksi miinusmerkkisiä. Ne merkitään pienillä aakkosilla. Miinuspotenssien nollien määrät ovat rontossa 27 ja kvektossa 30.
Subarun järjestelmä taitaa olla toteutettu jonkunlaisilla piimäkytkimillä.
View: https://www.youtube.com/watch?v=7BtRkjC-8gc
Toki se jakaa voimaa luistaville pyörille mutta melkoista sudittelua jos vertaa vaikkapa:
View: https://www.youtube.com/watch?v=e6T0SXa4lkc
Miksi, sinähän aina valitat, että tulee paha mieli ku ei saa kuin katsoa?
Vai meinasitko uuden vuoden kunniaksi alkaa flirttailla ja jutella?