Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Minun peli"ongelmat" ratkesi sillä että yllättäen ja pyytämättä sain eilen Elden Ringin.
Minulla viime jouluna hankittu Red dead redemption työn alle tässä välipäivinä. Voisi kyllä katsoa onko nyt jotain muuta kiinnostavaa alessa jonka voi sitten ostaa ensi joulua varten valmiiksi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minun peli"ongelmat" ratkesi sillä että yllättäen ja pyytämättä sain eilen Elden Ringin.
Se ois nyt tarjouksessakin.. on vaan niin hemmetisti noita vanhojakin ja kesken olevia.. Ei vaan oo mikään oikein sytyttäny isommin sen jälkeen, kun pelasin Cyberpunk 2077:n lävihte.
 
Väsyttää...

Funny%2BCat%2BGIF%2B%25E2%2580%25A2%2BCat%2Bsleeping%2Bin%2Bweird%2Bposition%2Bupside%2Bdown%2Bhead%2Bthen%2Bfalling%2Bon%2Bthe%2Bfloor%2Bhaha%2Bso%2Bclumsy.gif



...täytynee keittää teetä.
 
Aika vähällä mässäämisellä on päässy. Eilen kinkkua sillai reilusti, muttei aivan överiksi. Suklaata vähän. Viiniä, pari kolme lasia.

Nyt edessä kahvi, ilman avecia.
 
ihan hirveesti ei ole väkeä salilla.

Eilen oli enemmän.
Salilla käynti ei oikein onneksi innosta, en ole oikein muissa lajeissa nähnyt vastaa vuoden alun innostusta mitä kuntosaleilla näkee.

Saa nähdä onko uimahallissa normaalisti enemmän väkeä.
 
Minä juuri imuroin ja sitten laitoin pyykkikoneen pyörimään. On tässä jo joulurauhaa ollut ihan tarpeeksi.
Mulla jäi kotona hommat vaiheseen kun lähdin joulunviettoon muualle. Olen ollut neljä tuntia kotona aivan poikki vierailusta. Tänään ei jaksa mitään.

Joulun vietto oli mukavaa hyvässä tutussa seurassa perheenjäsenten kesken, mutta silti aivan poikki. 😅
 
Back
Ylös Bottom