Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Jos vuoden vaihteen jälkeen vielä rapisee niin kutsun ammattimiehet apuun.
Puhutaankohan nyt hiiristä vai...

images
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaa-a. Noinkohan kulkusuunta olisi tuo? Tohtorin talo taitaa olla houkuttelevampi näistä lämpimistä laatikoista.

Kun hiiri/hiiret on saatu ruokintapaikalle, tehdään makupaloista ympyrälenkki, joka alkaa ja päättyy lämpimälle laatikolle. Ehkä joku lämmitinsysteemi sinne? Ruoan on oltava tietysti ensiluokkaista.

Täydellinen ratkaisu 🤗
 
kuinka Herroiksi imiset tapaavat elää?

Marraskuun aikana Kokkonen käytti ruokaan ja muihin päivittäistavaraostoksiin yhteensä reippaat 367 euroa.


Minulla meni vastaavassa kuussa vastaavaan kuluerään 184,41 euroa
 
Minulla meni vastaavassa kuussa vastaavaan kuluerään 184,41 euroa

Käyn noin 3,6 kertaa ruokakaupassa tuolla rahalla ja kaupassa käyn kuukauden aikana useammin kuin 3,6 kertaa.
Olen kylläkin suursyömäri ja syön joka päivä muutakin kuin ruisleipää ja kananmunia. Nytkään ei ole kotona kumpaakaan artikkelia. Muuta sapuskaa on.
 
& leivänpaahtien hankinnan jälkn. olen vaihtanut ruisleivän paahtoleipään

sitä kuluu nykyään runsaasti, semmonen iso paketti voita piisaa noin viikon #oivariini #herkku #seonparasta
 
Ei mitään tietoa kuukausittaisten ruokaostosten hinnasta.. viime tai toissa kuussa katoin, että näihin ruoantilauspalveluihin oli menny vajaa 400€ kuussa.. Emäntä käy nykyisellään enemmän varsinaisessa ruokakaupassa.
 
kuinka Herroiksi imiset tapaavat elää?

Marraskuun aikana Kokkonen käytti ruokaan ja muihin päivittäistavaraostoksiin yhteensä reippaat 367 euroa.


Minulla meni vastaavassa kuussa vastaavaan kuluerään 184,41 euroa

Melkoinen tuhlaajatyttö. Ostaa kirsikkatomaatteja ja kurkun jos ei ole fyrkkaa? Kurkku 90% vettä aika paljon halvemmalla saa vesijohdosta. Tyhmäähän tuo on hänen tilanteessaan. Tietty jos flikka on yksinäinen ja muuten kurkun tarvitsee.
 
Ei mitään tietoa kuukausittaisten ruokaostosten hinnasta..

eikö Teidän pankki tarjoa tälläistä palvelusta josta näkee äärinmäisen tarkasti kaikki tiedot, näkee vaikka kauppakohtaisesti lpaljonko mennyt mihinkin kauppaan jos kinostaa

Näyttökuva 2022-12-20 kello 8.39.12.jpg
 
eikö Teidän pankki tarjoa tälläistä palvelusta josta näkee äärinmäisen tarkasti kaikki tiedot, näkee vaikka kauppakohtaisesti lpaljonko mennyt mihinkin kauppaan jos kinostaa

katso liitettä 249718
On mulla Nordean Wallet luurissa, mutta kaikki safkat ei mee samalta tililtä / kortilta. Ässän paikoissa kaikki ässätililtä, koska bonukset ja emännän duunin kautta tulevat alet.

Ts. noissa wolttauksissa toi Wallet varmaan kertoo suht hyvin totuuden, mutta ruokakaupassa maksan verrattain harvoin samalla kortilla.
 
Back
Ylös Bottom