Puhutaankohan nyt hiiristä vai...Jos vuoden vaihteen jälkeen vielä rapisee niin kutsun ammattimiehet apuun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puhutaankohan nyt hiiristä vai...Jos vuoden vaihteen jälkeen vielä rapisee niin kutsun ammattimiehet apuun.
Aika näyttää.Puhutaankohan nyt hiiristä vai...
Minä tekisin sopivista herkkupaloista polun lähimetsään ja perustaisin sinne hiirille ruokintapaikan talveksi. Joku heinillä täytetty lämmin laatikko siihen viereen majapaikaksi.
Jaa-a. Noinkohan kulkusuunta olisi tuo? Tohtorin talo taitaa olla houkuttelevampi näistä lämpimistä laatikoista.
Pitääkö olla huolissaan.
#Alibi
#Murhainfo
Aina kannattaa olla huolissaan. Ei vain voi tietää milloin kalja loppuu kaupoista.
Anteeksi kierouteni, mutta kyllä tuosta shown saisi aikaiseksi.kalja loppuu kaupoista.
Minulla meni vastaavassa kuussa vastaavaan kuluerään 184,41 euroa
Käyn noin 3,6 kertaa ruokakaupassa tuolla rahalla
syön joka päivä
kuinka Herroiksi imiset tapaavat elää?
Marraskuun aikana Kokkonen käytti ruokaan ja muihin päivittäistavaraostoksiin yhteensä reippaat 367 euroa.Köyhä Suvi, 27, lataa suorat sanat hyvätuloisista, jotka metsästävät ”punalappuja” – Prisman iltarituaali ottaa päähän
27-vuotias Suvi Kokkonen elää roimasti köyhyysrajan alapuolella, unelmoi työpaikasta ja omasta sohvasta.– Kaupassa käynti köyhänä on raskasta, kun tietää, ettei voi ostaa juuri mitään.www.is.fi
Minulla meni vastaavassa kuussa vastaavaan kuluerään 184,41 euroa
Tietty jos flikka on yksinäinen ja muuten kurkun tarvitsee.
On mulla Nordean Wallet luurissa, mutta kaikki safkat ei mee samalta tililtä / kortilta. Ässän paikoissa kaikki ässätililtä, koska bonukset ja emännän duunin kautta tulevat alet.eikö Teidän pankki tarjoa tälläistä palvelusta josta näkee äärinmäisen tarkasti kaikki tiedot, näkee vaikka kauppakohtaisesti lpaljonko mennyt mihinkin kauppaan jos kinostaa
katso liitettä 249718