Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä on vääränlainen hieroja/hieronta valittu tällöin.

Totta. Mustelmiakin on tullut muutaman jäljiltä, vaikka olen sanonut, että sattuu aika paljon, että josko voisi vähän keventää otteita. Yleensä keventävät hetkeksi ja sitten se kaivertaminen alkaa taas...

Tämä ei ehkä ole hierojan sukupuolesta kiinni, vaan sattumaa, mutta sen ainoan kerran, kun olen käynyt mieshierojalla, niin hän ei kaivanut peukaloilla, vaan käytti leveämpiä otteita (ja hänellä isommat kädetkin, niin paine ei tunnu niin pistemäiseltä?) ja hieronta tuntui kyllä, mutta ei liian tuskalliselta.
Selkä tuntui hieronnan jälkeen paremmalta kuin kenenkään toisen hierojan jäljiltä. Mutta syy miksi en mene hänelle enää uudelleen, on se, että hän veti minun alkkarit "pois tieltä" siten, että pakarat jäivät kokonaan paljaaksi. Juu, kyllä varmaan on ihan hyödyllistä hieroa niitä pakaroitakin, kun ovathan ne siinä alaselän lähettyvillä, mutta silti. *ahdistus*

Pitäisi vain sinnikkäästi kokeilla eri hierojia, niin eiköhän sieltä löytyisi joku sellainen, joka sopii minulle.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
että hän veti minun alkkarit "pois tieltä" siten, että pakarat jäivät kokonaan paljaaksi.

Pikkusen meinasin kerran revetä, kun eräs varsin reitevä ja persevä neitokainen kertoi sitovansa collarin nyörit kireillä tupla- tai triplasolmuilla, juuri tämänkaltaisia tilanteita välttääkseen.
 
Pikkusen meinasin kerran revetä, kun eräs varsin reitevä ja persevä neitokainen kertoi sitovansa collarin nyörit kireillä tupla- tai triplasolmuilla, juuri tämänkaltaisia tilanteita välttääkseen.

1620673679949.jpg


🙏
 
Olipas poikkeuksellisen viihdyttävä potkupallopeli!
 
Hö. Eikö edes Kaivurissa ollut mitään yllättäviä käänteitä?

Pysyteltiin tiukasti omassa piirissä ja oltiin iltapäivästä liikkeellä, joten kukaan ei häiriintynyt siitä, että varmasti istuttiin jonkun vakiopöydässä. Seuraava etappi eli Anturage oli jo tiivistunnelmaisempi. Lopullista pub/discohelvettiä ei olisi kestänyt selvinnyt päin. Kännissähän siellä toki viihtyi 😃
 
Back
Ylös Bottom