Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
IHANAA kun voi pukeutua lämpimästi, eikä tarvitse pukeutua sen mukaan että näyttäisi hyvältä. --> lounasulkoilu-14, tuntuu kuin -22.
Toppahousupäivä siis
Mun Samposet on sen 40 pinnaa voitolla ja salkun isoin mäsäys. Myydäkö vaiko ei?sillälailla tyhmästi?
Mun Samposet on sen 40 pinnaa voitolla ja salkun isoin mäsäys. Myydäkö vaiko ei?
Siinä vasta dilemma...
Vitun samalta tuntuu.
Sama.Munasilteen voi olla, muttei ilman rannekelloa.
IHANAA kun voi pukeutua lämpimästi, eikä tarvitse pukeutua sen mukaan että näyttäisi hyvältä. --> lounasulkoilu
#etätyöt
#tarkenee
Olet hiihtänyt Nallen perässä UPM latua.tuotteella ei ole massiivista ylipainoa
Kyllä se ilmankosteus vaikuttaa asiaan.ei tunnu!
armyssä ku oli lapissa ja tuntui karvalakki päässä että pitäisi ehkä laskea korvaläpät alas kun rupesi korvia palelemaan niin pakkasta oli -23
armyn jälkeen kun palasi waasalandian meri-ilmastoon niin sanon, että sielä -10 tuntuu paljon kylmemmältä, varustauneena, Minähän olen käyttänyt pitkiäkalsareita aina, ikinä en ole ollut niin kova jätkä että olisi jäänyt käyttämättä & pipon
Omistan tasan yhdet, viime talvena käytin pari kertaa. Jos harrastin ulkoilua yhtenäisesti yli tunnin. Lyhyet siirtymät menee vaikka alasti.pitkiäkalsareita