Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Appleja kaik. Skideillä molemmilla meidän vanha iphonet ja omat lapsi-tilit.

Ite pitäny kelloa jostain 5v lähtien kun kummit osti ekan rannekellon. Munasilteen voi olla, muttei ilman rannekelloa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noista Star Warseista kun oli puhe, niin muistelin, että Disneyn mukaan tulo ois sekoittanut pakkaa jo niissä 1-3 osissa, jotka tuli alkuperäisten perään 2000-luvun taitteessa, mutta kyllä nuo taisi olla vielä aika pitkälti George Lucasin kynästä ja ihan niin kuin herra oli ite miettinyt. Disney-kauppahan tehtiin näköjään 2012.

Myöhemmin Lucas on muistaakseni kritisoinut Disneytä siitä, ettei saanut kertoa tuota tarinaa loppuun niin kuin olisi itse halunnut ja jossain haastiksessa väläytteli jotain semmoista, että kertoisi tuon vielä jossain kohtaa uusiksi.

Ei sillai haittais, koska noi uusimmat, ehkä Rogue Onea lukuunottamatta, on ihan hirveetä roskaa.
 
-14, tuntuu kuin -22.

Toppahousupäivä siis 😃
IHANAA kun voi pukeutua lämpimästi, eikä tarvitse pukeutua sen mukaan että näyttäisi hyvältä. --> lounasulkoilu
#etätyöt:heart:
#tarkenee
 
Kuka huutaa, että lapin pakkanen ei tunnu niin kylmän kuin etelän. Ku on kuiva ilma, etelässä kostea. Vitun samalta tuntuu. Lapissa ei tunnu niin kylmältä, koska oot varautunu lapissa pakkaseen ja pukeudut sen mukaan. Aamulla heitin tyttären eskariin pelkissä verkkareissa ilman hanskoja ja pipoa. Vittu että tuntu kylmältä. Jos olisin ollut levillä, menossa rinteeseen niin olis kalsarit, toppahousut ja takki, kaulurit pipot hanskat ym. sitte väittäisin että ei tunnu 10 astetta kylmältä lapissa.
 
Vitun samalta tuntuu.

ei tunnu!

armyssä ku oli lapissa ja tuntui karvalakki päässä että pitäisi ehkä laskea korvaläpät alas kun rupesi korvia palelemaan niin pakkasta oli -23

armyn jälkeen kun palasi waasalandian meri-ilmastoon niin sanon, että sielä -10 tuntuu paljon kylmemmältä, varustauneena, Minähän olen käyttänyt pitkiäkalsareita aina, ikinä en ole ollut niin kova jätkä että olisi jäänyt käyttämättä & pipon
 
salkun isoin mäsäys

Minulla mielenrauhallinen tilanne salkussa, millään tuotteella ei ole massiivista ylipainoa

par-kolme vuotta sitten vielä Eliisa oli niin ylipainoinen että välillä hirvitti

IMG_1218.jpg
 
ei tunnu!

armyssä ku oli lapissa ja tuntui karvalakki päässä että pitäisi ehkä laskea korvaläpät alas kun rupesi korvia palelemaan niin pakkasta oli -23

armyn jälkeen kun palasi waasalandian meri-ilmastoon niin sanon, että sielä -10 tuntuu paljon kylmemmältä, varustauneena, Minähän olen käyttänyt pitkiäkalsareita aina, ikinä en ole ollut niin kova jätkä että olisi jäänyt käyttämättä & pipon
Kyllä se ilmankosteus vaikuttaa asiaan.
Ja sitten vokotin haastattelu.

View: https://www.instagram.com/reel/CjNGNarDRXN/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
 
kyllä Minulla polkupyöräillessä vetää reisiin jos ei ole merinolampaan villaa farmarinhousujen ja nahan välissä

ja Minähän polkupyöräilen noin JokaJumalanPäivä
 
Back
Ylös Bottom