Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
komento takasi, sehän maksaa kympin kuussa, jos ymmärsin oikein
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä se köyhän kannattaa opetella vaan puhumaan.

en ole, helpompi tavoitella rikkoa se euroraja

pohjataso: kymmenen vuoden palkkaa vastaava määrä sijoitettuna ei ainakaan näy NAISrintamalla mitenkään
 
en ole, helpompi tavoitella rikkoa se euroraja

pohjataso: kymmenen vuoden palkkaa vastaava määrä sijoitettuna ei ainakaan näy NAISrintamalla mitenkään

Tuohan vaan pahentaa tilannetta. Päinvastoin alat nyt sulattamaan sijoitus/pankkivarallisuuttasi kaikenlaisin tavoin jotka najsiin voisivat tehdä vaikutuksen.
 
Minun huonolla mielikuvituksella ei tule mitään miele:n
 
Muistuttanen, että rahan arvo on pyöriä nolla niin kauan ennenku vaihdat materiaksi.

ongelma: Minulla on jo kaikki materia mitä tarvitsen, ei ole mitään ostettavaa

tainno, jos joku nykyisestä materiasta hajoaa niin ostan uuden tilalle, mutta näillänäkymin ei ole muuta osteltavaa kun arvopapereita

Minä kun en pysty pitämää löysää tilillä, ne pitää olla jossain poissa silmistä käyttelytililtä
 
ongelma: Minulla on jo kaikki materia mitä tarvitsen, ei ole mitään ostettavaa

tainno, jos joku nykyisestä materiasta hajoaa niin ostan uuden tilalle, mutta näillänäkymin ei ole muuta osteltavaa kun arvopapereita

Minä kun en pysty pitämää löysää tilillä, ne pitää olla jossain poissa silmistä käyttelytililtä
nymmää sen keksin

palkkaat gontsan konsultoimaan näitä p-hommia

hän on kuitenkin p-tieteen tohtori

ja kovalla liksalla
 
ongelma: Minulla on jo kaikki materia mitä tarvitsen, ei ole mitään ostettavaa

tainno, jos joku nykyisestä materiasta hajoaa niin ostan uuden tilalle, mutta näillänäkymin ei ole muuta osteltavaa kun arvopapereita

Minä kun en pysty pitämää löysää tilillä, ne pitää olla jossain poissa silmistä käyttelytililtä

Niin sulla, muttei sillä pilun nantajalla. Ja sehän tästä yhtälöstä puuttuu.
 
On muuten nykyajasta hyötyäkin. Olen kierrättäny skidit leluliikkeet, prismat ym. Sanonu että kattokaa mitä haluatte joululahjaks, otan kuvat niistä ja lähetän joulupukille whatsapilla. Ja näin tehny, mutta pukin sijasta lähettäny mummuille ja tädeille. Tullu kiitosta sekä lapsilta että mummuilta.
 
Back
Ylös Bottom