Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
NordNetissä ei maksa ainakaan mithän.komento takasi, sehän maksaa kympin kuussa, jos ymmärsin oikein
ajattelin ryhtyä rikkaaksi
merkittävästi.
Kyllä se köyhän kannattaa opetella vaan puhumaan.
Meinasitko, että sen jälkeen mykkänä paikalle ja heiluttelee mustaa amexia, niin sakset aukeaa? Vai miten?en ole, helpompi tavoitella rikkoa se euroraja
en ole, helpompi tavoitella rikkoa se euroraja
pohjataso: kymmenen vuoden palkkaa vastaava määrä sijoitettuna ei ainakaan näy NAISrintamalla mitenkään
Meinasitko, että sen jälkeen mykkänä paikalle ja heiluttelee mustaa amexia, niin sakset aukeaa? Vai miten?
Hyvä. Tuo helpottaa pillunsaantiakin merkittävästi.
kaikenlaisin tavoin jotka najsiin voisivat tehdä vaikutuksen.
Minun huonolla mielikuvituksella ei tule mitään miele:n
Muistuttanen, että rahan arvo on pyöriä nolla niin kauan ennenku vaihdat materiaksi.
nymmää sen keksinongelma: Minulla on jo kaikki materia mitä tarvitsen, ei ole mitään ostettavaa
tainno, jos joku nykyisestä materiasta hajoaa niin ostan uuden tilalle, mutta näillänäkymin ei ole muuta osteltavaa kun arvopapereita
Minä kun en pysty pitämää löysää tilillä, ne pitää olla jossain poissa silmistä käyttelytililtä
ongelma: Minulla on jo kaikki materia mitä tarvitsen, ei ole mitään ostettavaa
tainno, jos joku nykyisestä materiasta hajoaa niin ostan uuden tilalle, mutta näillänäkymin ei ole muuta osteltavaa kun arvopapereita
Minä kun en pysty pitämää löysää tilillä, ne pitää olla jossain poissa silmistä käyttelytililtä
Torttuja olis. Juuri väännettyjä.Perunamuusia tekee mieli