Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
CBB55AF0-7D68-495E-98AB-E7D070DF32B9.jpeg
 
Peräremppa Oldsiin oli homma jonka ulkoistin suosiolla kun ei ollut kokemusta eikä aikaa ta ipaikkaa opetella. Hiekkapuhallus ja maalaus, uusi välitys, uusi lukkomurikka, kaikki laakerit, vetarien korjauslaakerit ja uudet jarrut tais olla aikalailla 2000€. Sen verran reilu asentaja että pinionin asennuslaakeria ei laskuttanu.

Mistä holkista puhutaan? Joku puristusholkki vai?
Juurikin se. Tai alunperin siinä pinionakselilla on semmonen hieman kokoon puristuva holkki joka on kertakäyttöinen.
Tarkoitus korvata se ns jäykällä holkilla jonka mukana tulee nippu simmilevyjä.
Tuolla siis säädetään pinionlaakereiden preload.

Tulimuuten mieleen...
Kuntit laittoi aikoinaan eskortkosvorttiin vastaavan tojotan perän, kestää tehoja kuhtalaisen paljon.
Kyseessä oli siis cosworth jonka kaasuttimen kurkkua oli reilulla kädellä viilattu.
 
Juurikin se. Tai alunperin siinä pinionakselilla on semmonen hieman kokoon puristuva holkki joka on kertakäyttöinen.
Tarkoitus korvata se ns jäykällä holkilla jonka mukana tulee nippu simmilevyjä.
Tuolla siis säädetään pinionlaakereiden preload.

Juu kattelin itekki crush sleeve eliminatoria ja myös vetarien c-clippien korvausta mutta kasattiin kuitenki ihan perinteisesti. Tuossa pinionin mallauksessa on sopivasti vingutettu asennuslaakeri ihan ykkönen. Tarvii väkisin repiä laakeria irti joka säädössä.
 
Kun pitää esittää etäisesti täysjärkistä ja ihan perus asicseja/nikejä ei viitti niin onko turvallaan jos on slicksit alla vai pitääkö olla nappulat tyyliin seekkerin kumit?
Onhan ne aurattu liukkaaksi, itse menin juurikin asics lenkkareilla. Nappulaa alle
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom