Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuosta teemaan sopien (tarjolla myös joulukellot):



Ihana ❤

Minullekin on suositeltu masentuneiden askartelupäiväkerhoa, jossa voi ommella hernepusseja, värittää kivoja kuvia ja välillä laulaa luikauttaa karaååkkea, jos oikein riemastuttaa. Kun on kuulemma niin saatanan terveellistä kohdata toisia ihmisiä ja saada vertaistukea 🤮🤮🤮 Mitä persettä se minua parantaa, jos kuuntelen jonkun hullupirkon sössötystä elämänsä kurjuudesta ja osallistun kriisipalaveriin siitä, kun rahat on loppu ja röökiä pitäisi saada. Sitäpaitsi minä olen aikuinen ihminen - miksi minun oletetaan kiinnostuvan lastentarhatasoisesta puuhailusta. Noissa ryhmissä vieläpä on aina söpösti yhdessä psykiatrian ja päihdepuolen asiakkaat - minä en vaan halua tutustua kehenkään piripäähän.

Näille terveydenhuollon ammattilaisihmisille maksetaan palkkaa siitä, että he antavat tämmöisiä "neuvoja". Niinku mitä vittua ihan oikeesti???

Minä pysyn mielummin kotona kissan kanssa ja kuuntelen Piporadiota. Nih.

Onneksi ruokakaupassa oli ale-laputettua briejuustoa! 😃
 
Sorry ei oo ihan reaaliaikaista raportointia, lounas oli 11:20. Tunnistaako joku paikan?
FF9FFD82-E488-40F5-A8B5-83B615116E85.jpeg
 
Tripla? Ajankuluksi käppäillyt.

Toisena itis, mutta en muista oliko siellä tuollasia aukkoja missä liukuportaat. Ja kenellä nyt ylipäätään olisi asiaa mennä sinne.

Jumbolle ei oikein näytä, kai. Ei kai ollut viimeksi rafloja tuollai reunalla, kun käynyt. Emmuista.
 
Nonni. House of the Dragonin ekan kauden vika jakso katsottu ja ensi viikolla on Masterchefin finaali.

Toivottavasti löytyy jo ennestään seurattuihin sarjoihin uusia kausia tai sitten jotain uutta hyvää.
 
Tripla? Ajankuluksi käppäillyt.

Toisena itis, mutta en muista oliko siellä tuollasia aukkoja missä liukuportaat. Ja kenellä nyt ylipäätään olisi asiaa mennä sinne.

Jumbolle ei oikein näytä, kai. Ei kai ollut viimeksi rafloja tuollai reunalla, kun käynyt. Emmuista.
Samaa mieltä, Triplasta munkin (ei syötävä tai kirkonmies) mielestä
 
Hirveän pieni annos 😮
Riittää hoikalle.
Tripla? Ajankuluksi käppäillyt.

Toisena itis, mutta en muista oliko siellä tuollasia aukkoja missä liukuportaat. Ja kenellä nyt ylipäätään olisi asiaa mennä sinne.

Jumbolle ei oikein näytä, kai. Ei kai ollut viimeksi rafloja tuollai reunalla, kun käynyt. Emmuista.
Juu tripla. Tulin konttorille, otin huoneen tästä.
Luontokuvassa #ihminen.

katso liitettä 248674
Jos ihminen, niin mikä eliö tuo toinen on?
 
Kolmen pisteen vihje.
Kuvaajan vasemmalla puolella olevasta ikkunasta kun katsoo ulos, näkee sillan jonka ylitettyään voi tavata TJJ:n sukulaisia.
Eikös tuossa vieressä ole kauppa? Käytiin muksujen kans hakee siitä kädet kun käytiin kesällä Korkeasaaressa. Mentiin tosta kahvilasta ohi sitä siltaa pitkin sit korkeasaareen
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom